یکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

دکتر روزدار اعلام کرد؛

ساماندهی 85 هزار ورزشکار در خوزستان

منصور روزدار

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان ضمن تشریح عملکرد این هیات در نیمه اول سال جاری شمار ورزشکاران سازمان یافته خوزستان را بیش از 85 هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش دفتر خوزستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر منصور روزدار آمار ورزشکاران تحت پوشش کمیته خدمات درمانی این هیات را در 6ماهه نخست سال جاری بیش ار 85 هزار  نفر عنوان کرد که از این تعداد 33622 نفر بانوان و 51490 نفر را آقایان تشکیل می دهند که شهرستانهای های  اهواز – ماهشهر-مسجدسلیمان و دزفول بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند .

وی همچنین رسیدگی به 353 فقره پرونده ورزشکاران آسیب دیده استان که 126 نفر بانوان و 227 نفر آقایان راشامل شده است از دیگر اقدامات صورت گرفته در کمیته خدمات درمانی برشمرد.

 دکتر روزدار به تشریح عملکرد کمیته نظارت بر سلامت باشگاه ها پرداخت و گفت: در سال جاری این کمیته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان  تعداد  639  باشگاه  را مورد بازرسی قرار داد که از این تعداد به 285 باشگاه تذکر داده شده است   و مسئول  ستاد نظارت  استان از مراکز حرکات اصلاحی و ماساژ ورزشی در استان بازدید کرد و در خصوص صدور مجوز تذکرات لازم داده شد

وی برگزاری  17 دوره آموزشی درشهرستان های اهواز-اندیمشک-بهبهان-هندیجان-ماهشهر و ایذه  و همچنین امضاء تفاهم نامه با موسسه طلوع خورشید  - دانشگاهها و ادارات مختلف جهت برگزاری دوره های آموزشی عنوان کرد.

دکتر روزدار کمیته های تغذیه و توانبخشی را ازدیگر کمیته های فعال هیأت برشمرد و گفت: ارائه بیش از 521 جلسه خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی به 87نفر از ورزشکاران و ارائه مشاوره تغذیه به 41 نفر نیز از جمله اقدامات این دو کمیته می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.