چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

دکتر نوروزی با اشاره به برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون:

مبنای کار ما بهره گیری از خرد جمعی، قانونمداری و برنامه محوری است

نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی

در نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی عملکرد یکی از کمیته های تخصصی فدراسیون و هیات های پزشکی ورزشی استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، با اشاره به برگزاری نشست هیات رئیسه این فدراسیون، اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست مدیریتی فدراسیون مبتنی بر بهره گیری از خرد جمعی، قانونمداری و برنامه محوری است، برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون بار دیگر در دستور کار قرار گرفت تا همچون ماه های گذشته تصمیمات مجموعه پزشکی ورزشی پس از پالایش از طریق بدنه کارشناسی و همچنین دیدگاه اعضای هیات رئیسه، به بهترین شکل به مرحله اجرا برسد.

 وی با تاکید بر اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی هدفی جز جلب رضایت آحاد جامعه ورزش ندارد، گفت: با توجه به مصوبات قبلی و به منظور آگاهی دقیق اعضای هیات رئیسه فدراسیون از شرایط و عملکرد کمیته های تخصصی و همچنین هیات های استانی که بازوان اجرایی این مجموعه محسوب می شوند، در نشست امروز عملکرد کمیته آموزش و پژوهش و همچنین هیات پزشکی ورزشی استان فارس ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست های آتی به تدریج عملکرد دیگر کمیته ها و هیات های استانی در نشست هیات رئیسه بررسی شود.

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: در این نشست برخی فعالیت های برجسته فدراسیون در ماه های گذشته از جمله ارائه خدمات پزشکی ورزش به کاروان اعزامی ایران به بازی های داخل سالن ترکمنستان نیز ارائه شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: مقرر شد با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه دوم سال جاری نیز برنامه های فدراسیون با جدیت و دقت هرچه تمام تر پیگیری شود تا هرچه بیشتر در جهت جلب رضایت جامعه ورزش گام برداریم.

وی یادآور شد:در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های دکتر محمد بنی جمالی در سمت سرپرست امور دبیری فدراسیون، دکتر تورج ملک محمدی دبیر جدید فدراسیون رسما به اعضای هیات رئیسه معرفی شد.

 برای مشاهده گزارش تصویری نشست هیات رئیسه اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.