سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش صورت می گیرد؛

گشایش رسمی کنگره بین المللی تغذیه ورزشی در اصفهان

پوستر کنگره تغذیه

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش کنگره بین المللی سه روزه تغذیه ورزشی از فردا(چهارشنبه) به میزبانی هیات پزشکی ورزشی اصفهان در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی آغاز به کار می کند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در مراسم افتتاحیه این کنگره بین المللی ، دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کنگره، دکتر احمد باقری مقدم رئیس هیات پزشکی ورزشی اصفهان، دکتر پویا دانشور دبیر اجرایی کنگره و دکتر رضا غیاثوند ، دبیر علمی کنگره ، در حضور مهمانان ویژه از جمله مهمانان خارجی سخنرانی خواهند داشت.

 بیش از ۲۵۰ ارسالی از طرف متخصصان و کارشناسان برای این کنگره پذیرش شده است و بیش از یک هزار ۱۵۰ نفر علاقه مند نیز برای حضور در آن ثبت نام شده اند. ضمن اینکه برگزاری ۱۵ کارگاه تخصصی نیز از جمله برنامه های این کنگره محسوب می شود.

 برپایی نمایشگاه عرضه صنایع غذایی جدید و مکمل های غذایی استاندارد و همچنین امکان بهره مندی رایگان شرکت کنندگان در کنگره از امکانات ورزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از جمله نکات جالب توجه ای است که در حاشیه برگزاری این کنگره در نظر گرفته شده است.

 دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، با اشاره به اینکه این فدراسیون به مناسبت هفته تربیت بدنی ، برنامه های متنوعی را در سراسر کشور در دستور کار دارد، افزود: از آنجا که فلسفه وجودی این فدراسیون ارائه خدمات به مجموعه ورزش کشور است ، مجموعه ستادی و استانی این فدراسیون همچون شبکه ای به هم پیوسته همواره تلاش داشته به بهترین شکل ممکن و در چارچوب قوانین و مقررات خدمات لازم را به جامعه ورزش کشور در زمینه های مختلف درمانی، آموزشی، پژوهشی و... و. ارائه نماید در این رابطه باتوجه به  این اصل که همواره پیشگیری بهتر از درمان  است، طبیعی که فعالیت های آموزشی در مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی پررنگ و به عنوان یکی از رویکردهای محوری مورد توجه قرار گیرد.

 دکتر نوروزی افزود:در این راستا برگزاری کنگره بین المللی تغذیه ورزشی به میزبانی هیات پزشکی ورزشی اصفهان در ماه های گذشته در دستور کار قرار گرفت و خوشحالیم تلاش های همکارانمان به ثمر نشسته و روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش این کنگره سه روزه در اصفهان آغاز به کار می کند.

 برای دریافت برنامه کنگره(افتتاحیه، پنل ها و ...) اینجا کلیک کنید.

 برای دریافت برنامه کارگاه های کنگره اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.