شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

هیات پزشکی ورزشی کردستان درگذشت قهرمان اسبق کشتی فرنگی را تسلیت گفت

عدنانی

هیات پزشکی ورزشی استان کردستان درگذشت سید سعید عدنانی قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشور و از کارمندان تلاشگر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان را تسلیت گفت.

به گزارش دفتر استان کردستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس و پرسنل هیات پزشکی ورزشی استان کردستان در پیامی در گذشت سید سعید عدنانی قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشور و از کارمندان تلاشگر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان را به خانواده وی و جامعه ورزش و جوانان استان تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: درگذشت پیشکسوت شایسته و با اخلاق استان کردستان که در فعالیت ورزشی و عرصه خدمت دلسوزانه خود همواره از تلاشگران استان کردستان بوده است، ضایعه ای دردناک برای جامعه ورزش و جوانان استان محسوب می شود.

از طرف رئیس و پرسنل هیات پزشکی ورزشی استان کردستان ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده این عزیز از دست رفته، برای بازماندگان وی از خداوند متعال آرزوی صبر داریم.

سعید عدنانی قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشور و از کارمندان تلاشگر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بامداد روز جمعه ۲۸ مهرماه بر اثر سکته قلبی،  دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش استان را اندوهگین کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.