شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

آزمون دومین دوره آموزش ماساژ ورزشی سال 96 استان فارس برگزار شد

آزمون ماساژ فارس

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت:با برگزاری آزمون، پرونده دومین دوره آموزش ماساژ ورزشی سال ۹۶ استان فارس بسته شد.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت:با برگزاری آزمون، پرونده دومین دوره آموزش ماساژ ورزشی سال ۹۶ استان فارس بسته شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر یونس محمدزاده، افزود: دومین دوره آموزش ماساژ ورزشی استان فارس در سال ۹۶ که با مجوز از فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در مهرماه در سالن اجتماعات هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد، پرونده آن با آزمون تئوری و عملی دیروز جمعه مورخ ۵ آبان ماه ۹۶ در شیراز بسته شد.

وی تصریح کرد:در این دوره که با حضور اساتید برجسته فدراسیون و دانشگاه به مدت یک هفته برگزار گردید، ۴۵ نفر از هنرجویان به صورت تئوری و عملی با مبانی فیزیولوژی ماساژ، آناتومی سطح بدن، آسیب های ورزشی، بیماری ها و آسیب های شغلی آگاه و با حضور در کارگاه های عملی تکنیک ماساژ با موارد کاربرد و منع  و همچنین چگونگی انجام ماساژ ورزشی آشنا شدند.

لازم به ذکر است هنرجویان این دوره پس از کسب نمره قبولی این آزمون و گذراندن ۵۰ ساعت کارورزی، گواهینامه فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران که تنها مدرک معتبر ماساژ ورزشی در کشور می باشد را دریافت خواهند کرد که پس از آن می توانند به عنوان یک ماسور در مراکز ورزشی و یا دیگر مراکز معتبر دارای مجوز به فعالیت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.