یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری

ساعات رایگان استفاده از اماکن ورزشی به دانش آموزان و دانشجویان اختصاص یافت

مسعود سلطانی فر

شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان اختصاص رایگان سالن های ورزشی در اختیار ادارات کل ورزش و جوانان تهران و استانها در ساعاتی از روز به دانش آموزان و دانشجویان را تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر و اعضای شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان ، ‌در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرای مصوبات شورای اجتماعی کشور و بند هشت مصوبات ستاد مبارزه با مواد مخدر مبنی بر توسعه ورزش همگانی، ارتقاء ‌سلامت جامعه، توجه به ورزش های پایه، استفاده بهینه از فضاهای ورزشی و کاهش آسیب های اجتماعی و سلامت جسمی و روانی و نشاط اجتماعی نوجوانان و جوانان کشور، مصوب کرد، سالن های ورزشی در اختیار این وزارتخانه در تهران و استانها در ساعاتی از روز در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار گیرد .


بر این اساس مقرر شد سالن ها و فضا های ورزشی که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است، در مناطق محروم و روستایی از ساعت هشت صبح ‌تا ۱۲ ظهر و در شهرها و شهرستان ها از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار ‌گیرد. ‌


بخشنامه این مصوبه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان پس از امضای دکتر سلطانی فر به مدیران کل ورزش و جوانان استان ها ابلاغ می شود.


دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در نامه ای از وزیر ورزش و جوانان ، برای اجرای سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد و پر کردن اوقات ‌فراغت نوجوانان و جوانان ، خواستار ارائه تسهیلات ویژه برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان از مراکز ‌ورزشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان شده بود .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.