یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات پزشکی؛

نشست هم اندیشی ورزش و جوانان یزد برگزار شد

 نشست هم اندیشی روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، درخاتم یزد برگزار شد.

این نشست با حضور مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد،محمد محمودی معاون فرماندار خاتم ، دکتر حمید رضا فلاح نژاد، ریاست هیات پزشکی ورزشی یزد، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، مسئولان ستادی، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان ودر محل سالن کنفرانس فرمانداری خاتم برگزار شد.

به گزارش دفتر یزد پایگاه خبری _ تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این  نشست  پیرامون مسایل و مشکلات موجود در ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، وضعیت پیشرفت فیزیکی اماکن ورزشی ، برنامه های هیئت های ورزشی، روند ابلاغ اعتبارات و دیگر موارد اداری بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی اداره ورزش و جوانان  شهرستان خاتم گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید در راستای سیاست ها و برنامه ها و تاکیدات دکتر روحانی ریاست محترم جمهور توسعه ورزش را در دستور کار قرار دادیم و با برنامه ریزی و تلاش هر سال رشد چشمگیری را شاهد بودیم به طوریکه در سال 95 در ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد مقام اول کشور را بدست آورد.

شریعتی افزود: تزریق امید و شادابی در بین نسل جوان؛ تقویت باورهای دینی و اجتماعی با تبیین اهداف مورد نظر در سطح استان برای جلوگیری و کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و رفع محرومیت فرهنگی و اجتماعی جوانان در مناطق شهری و روستایی ، برگزاری مراسمات و جشنواره های فرهنگی ورزشی و فراهم آوردن بستر رشد تعالی ، افزایش شادی و نشاط، و توسعه فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد جامعه و نسل جوان را از دیگر اقدامات و فعالیتهای اداره کل در دولت تدبیر و امید بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه تاکید کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها باید با برنامه ریزی و نشست های تخصصی مشکلات و چالش های ورزش شهرستان را شناسایی و جهت رسیدن به هدف مطلوب برنامه ریزی کنند.

شریعتی افزود: روسای ادارات توجه داشته باشند که هیئت های ورزشی بازوان قدرتمند ورزش هستند و روسای هر شهرستان با تعامل دو سویه و ارتباط دوجانبه در توسعه ورزش در مناطق مختلف ورود پیدا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه بیشتر برای افزایش آماربیمه شدگان ورزشی در استان تاکید کرد و گفت: از اولین موارد ملاک وزارت ورزش و جوانان و اداره کل  توجه به آمار بیمه شدگان ورزشی می باشد که باید تلاش شود با برنامه ریزی هرساله این آمار افزایش پیدا کند.

حمیدرضا فلاح نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یزد نیز که در این نشست حضور داشت گفت: توسعۀ ورزش موجب نشاط، شادابی و سلامت جامعه می‌شود بنابراین هرچه بیشتر در حوزۀ ورزش کار کنیم شهروندانی باروحیه بهتر و سالم تر خواهیم داشت.بنابراین باید تلاش شود تا ورزش هرچه بیشتر توسعه و گسترش یابد.

وی ادامه داد:آمار ورزشکاران سازمان یافته در  بسیاری از اهداف و برنامه ریزی ها نقش مهم و کلیدی دارد و از سوی دیگر ورزشکاران بدون دغدغه به فعالیت های قهرمانی و همگانی خود می پردازند و توجه بیشتری در این بخش نیاز است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان،   اظهار داشت: ما بهترین خدمات را در هیات ارائه می‌دهیم و تمام تلاش مجموعه پزشکی‌ ورزشی به ‌روز بودن آن است و تنها به وضعیت فعلی خود اکتفا نمی‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.