شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱

دکتر نوروزی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان تهران تاکید کرد;

بهره مندی از خرد جمعی در تصمیم سازی و لزوم شایسته سالاری

مجمع انتخابات تهران

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد و طی آن دکتر خشایار ثابتی با رای اعتماد دوباره اعضای مجمع برای یک دوره چهارساله دیگر در رایس این هیات ابقاء شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان تهران ساعتی پیش در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی  و با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد و طی آن دکتر خشایار ثابتی با کسب 12 رای بار دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.در این مجمع دکتر علی طاهری دو رای کسب کرد و  دکتر پورسعید و دکتر پورقریب رایی کسب نکردند.

پس از پایان رای گیری دکتر نوروزی با تاکید بر اینکه هدف مجموعه ستادی و استانی پزشکی ورزشی ارائه خدمات مطلوب به ورزشکاران و جامعه ورزش است، گفت: بهره مندی از همه توانمندی های موجود حوزه سلامت و ورزش استان تهران برای ارائه مطلوب خدمات به ورزشکارن این استان ضروری است. در این راستا این انتظار از رئیس هیات وجود دارد که برای نیل به اهداف کلان از همه این ظرفیت ها بهره ببرد چرا که در مدیریت امروز بهره گیری از خرد جمعی برای اتخاذ و اجرای بهترین تصمیمات امری بدیهی است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شفاف سازی ادای و مالی را اولویت بعدی هیات پزشکی ورزشی تهران برشمرد و گفت: از بدو بر عهده گرفتن مسوولیت فدراسیون شفافیت مالی را سرلوحه کار خود قرار دادیم و برای نیل به این هدف در جهت تحقق دولت الکترونیک گام های جدی برداشته شده است. به طوری که به عنوان مثال زمینه صدور صددرصدی الکترونیک کارت خدمات درمانی فراهم شده و از ابتدای سال آینده کارت خدمات درمانی پزشکی ورزشی به طور کامل به صورت الکترونیک و از طریق سایت فدراسیون صادر خواهد شد. اقدامی که بی تردید نقش مهمی در شفاف سازی و انضباط مالی ایفا خواهد کرد.

دکتر نوروزی شایسته سالاری را از دیگر اولویت های فدراسیون پزشکی ورزشی برشمرد و گفت: از تمامی هیات های استانی از جمله هیات پزشکی ورزشی استان تهران نیز این انتظار وجود دارد که در به کارگیری نیروها جدیترین فاکتورهای خود را تخصص و تعهد قرار دهند.

وی با اشاره به گستردگی ورزش استان تهران ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه های جدید مجموعه هیات پزشکی ورزشی بتواند انتظارات جامعه ورزش را برآورده سازد.

پیش از سخنان دکتر نوروزی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در سخنانی بر لزوم رفع کاستی های هیات پزشکی ورزشی استان تهران، هماهنگی کامل با فدراسیون، نظارت دقیق بر کارکنان، توجه به هیات های شهرستان های تابعه، مشارکت دادن هیات های شهرستان ها در فرایند تصمیم سازی، راه اندازی هیات های پزشکی تاثیرگذار در تمامی شهرستان های تابعه، تنوع و تکثر خدمات به جامعه ورزش، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته و تسهیل دریافت خدمات ورزشی برای همه ورزشکاران تاکید کرد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.