دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

دکتر ملک محمدی :

نگاه ویژه ای به استان های کمتر توسعه یافته داریم

دکتر ملک محمدی

در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگلیویه و بویر احمد ، بر توسعه کمی و کیفی خدمات پزشکی ورزشی در این استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی در جریان سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویر احمد، با محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفت وگو کرد.

 در این دیدار دکتر ملک محمدی با اشاره به رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر تمرکز زدایی و تقویت سخت افزاری و نرم افزاری هیات های پزشکی ورزشی استان ها تصریح کرد: برای نیل به این مهم که با هدف توسعه خدمات پزشکی ورزشی در همه نقاط مختلف کشور اجرایی می شود، حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ضروری است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی یکی دیگر از محورهای فعالیت این فدراسیون را  نگاه ویژه به استان های کمتر توسعه یافته دانست و اعلام کرد: در این زمینه تلاش می شود با حمایت های ویژه، رشد چشمگیری در رضایت ورزشکاران استان از خدمات پزشکی ورزشی ایجاد شود.

در این دیدار همچنین علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به ظرفیت های ورزش این استان و خدمات پزشکی ورزشی موجود در این استان، ابراز امیدواری کرد که با حمایت فدراسیون، هیات پزشکی ورزشی استان بتواند انتظارات جامعه ورزش را برآورده کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.