سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

پیشکسوت فوتبال ایران در بستر بیماری

پروسه درمان اکبر افتخاری با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی در حال انجام است

اکبر افتخاری

با تاکید دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، پروسه درمان اکبر افتخاری بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و تیم های استقلال و پرسپولیس تهران با حمایت و زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان تهران در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی استان تهران، این پیشکسوت فوتبال کشور در حالی از چندی پیش در بستر بیماری به سر می برد که در ماه های گذشته مسئولان ورزش کشور از جمله دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان بر بالین وی حضور یافتند. در این میان به تازگی و به دنبال کسالت دوباره اکبر افتخاری، فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان تهران، روند درمان او را پیگیری می کنند. وی در حال حاضر در بیمارستان ابن سینای تهران بستری و در حال مداواست.

در این رابطه دکتر محمد بنی جمالی و دکتر سید اشکان اردیبهشت از طرف مجموعه پزشکی ورزشی، به صورت روزانه و مستمر پیگیر پروسه درمان این پیشکسوت فوتبال کشور هستند.

افتخاری همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۸ بازی کرد و پس قهرمانی ایران، او  به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد. به تیم منتخب آسیا نیز دعوت شد و باتیم منتخب آسیا برابر آرسنال قرار گرفت و با اینکه تیم منتخب آسیا دراین بازی۴ بر ۲ بازی را واگذار کرد، اما یکی از دوگل را افتخاری به ثمر رساند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.