دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

پیام تسلیت سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس در پی جان باختن هموطنان در زلزله غرب کشور

سرپرست استان فارس

در پی حادثه دلخراش زلزله شب گذشته در غرب کشور و جان باختن شماری از هموطنان عزیز، سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی حادثه دلخراش زلزله شب گذشته در غرب کشور و جان باختن شماری از هموطنان عزیز، سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر حیدر صفرپور با ابراز تاسف و هم دردی با بازماندگان شماری از جان باختگان حادثه تلخ زلزله شب گذشته در غرب کشور پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه جان باختن شماری از هموطنان عزیزمان در حادثه زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، روح و روان مردم عزیز کشور و علی الخصوص کرمانشاهیان عزیز را که صاحب عزای این مصیبت اند، جریحه دار نموده و به درد آورده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و همه هموطنان عزیز خصوصا بازماندگان این حادثه حزن برانگیز، در فاصله اندکی از اربعین حسینی، برای آن عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه السلام و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

بی تردید مردم قهرمان استان کرمانشاه که تجربه ارزشمند دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارند، دوشادوش یکدیگر و با همدلی و همبستگی، این روزهای دشوار را پشت سر خواهند گذاشت.

این جانب و همکاران خود در مجموعه پزشکی ورزشی استان فارس آماده ایم تا با اعلام مسئولین به سهم خود در امداد رسانی به هم وطنان عزیزمان تلاش نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.