پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

خدمات رسانی اکیپ های پزشکی ورزشی کرمانشاه در مناطق زلزله زده ادامه دارد

از اعزام 18 محموله اقلام مورد نیاز زلزله زدگان تا ارائه خدمات پزشکی و امدادی

قهرمانان و ورزشکاران همراهی خوبی با اکیپ های پزشکی ورزشی دارند

زلزله

در پی وقوع زلزله در سرپل ذهاب، ازگله، گیلانغرب و ثلاث باباجانی اکیپ های پزشکی ورزشی با هدف توزیع اقلام دارویی، ارائه خدمات درمانی، اقلام خوراکی و پوشاک با محوریت هیأت پزشکی ورزشی و همراهی قهرمانان ورزشکاران و مردم عزیز کرمانشاه و دیگر استانها عازم مناطق شد.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی با سازماندهی پرسنل پزشک، فیزیوتراپیست، پرستار و روانشناسان و تقسیم بندی بر اساس مناطق جغرافیایی، کاروان های امدادرسانی پزشکی ورزشی کرمانشاه با همراهی ورزشکاران و قهرمانان، اکیپ های پزشکی، اقلام خوراکی، پوشاک و دارویی اهدایی از سوی مردم عزیز و پاک نیت کرمانشاه و دیگر استانها به نواحی روستایی حدفاصل سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث باباجانی اعزام شدند.

وحید خسروی دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر، گزارشی از اقدامات صورت گرفته را تشریح و بیان کرد: بر این اساس تاکنون 18 خودرو از محل کمک های مردمی و هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به منطقه اعزام شده است که بر اساس تحقیقات میدانی و نیازسنجی صورت گرفته بیشترین اقلام مورد نیاز در حال حاضر لوازم و امکانات گرمایشی شامل هیتر، کپسول، پتو، گاز پیک نیکی، چادر ضد آب، نایلون مخصوص برای پوشش چادرها، زیرانداز ضد آب، کلاه بافتنی، دستکش،لباس گرم و پوشاک کودکان می باشد. همچنین هیأت پزشکی ورزشی نیز بر اساس اطلاعات دریافتی امروز اقلام دارویی جدید را از فدراسیون پزشکی ورزشی دریافت خواهد کرد که بعد از غربالگری گروههای پزشکی، پزشکیاری و پرستاری با همراهی روانشناسان مجدداً به منطقه اعزام خواهد شد.

هیأت پزشکی ورزشی وظیفه خود می داند از همدلی، همراهی و حمایت همه جانبه قهرمانان و ورزشکاران که در توزیع و اهداء کالاهای دارویی و خوراکی با اهتمام جدی در عرصه کمک رسانی حضور داشته و در مناطق تیم های پزشکی ورزشی را همراهی کرده و مستقیماً در بین زلزله زدگان توزیع کرده اند.، صمیمانه تشکر و قدردانی نماید.

کلیه همراهان جهت اطلاع از برنامه های هیأت پزشکی ورزشی و قهرمانان و ورزشکاران و همراهی با کاروان های کمک رسانی به کانال رسمی هیأت پزشکی ورزشی به آدرس https://t.me/kermanshahsportsmedicine   / @kermanshahsportsmedicine

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.