پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

نراقی پیشکسوت استقلال:

خدمات توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی عالی است

هادی نراقی

هادی نراقی از جمله پیشکسوتانی است که از خدمات توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی بهره می برد، او این خدمات را عالی می داند و فدراسیون پزشکی ورزشی را مامنی برای ورزشکاران و پیشکسوتان.

به گزارش پایگاه خبری –تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به وجود امکانات پیشرفته و عالی در بخش توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: در کنار این امکانات حضور افراد مجرب و با دانش به هر مراجعی قوت قلب می دهد که مکان درستی را برای توانبخشی و حتی ورزش انتخاب کرده است.

 وی چنیبن امکاناتی را در مجموعه ورزش کم نظر توصیف کرد و گفت: حیف است چنین امکانات خوبی در مجموعه ورزش وجود داشته باشد و پیشکوستان و ورزشکاران از آن بی خبر باشند، امیدوارم همه عزیزان بتوانند از این امکانات بهره مند شوند.

هادی نراقی با اشاره به شرایط ورزش و درمان در چهار دهه قبل، افزود: واقعا شرایط قابل مقایسه نیست و امروز می بینیم با چنین امکاناتی و به طور استاندارد می شود ورزش کرد، آسیب دیدگی را درمان کرد و به دنیای قهرمانی بازگشت، در حالی که در گذشته نه تنها افراد آگاه به وزش کم بودند که امکاناتی هم وجود نداشت. امروز با دستگاه های مدرن آسیب دیدگی درمان می شود آن زمان مراحل درمان را با بستن  آجر و بند طی می کردند!

نراقی با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی خدمات خود را از هیچ  ورزشکاری دریغ نمی کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم جامعه ورزش همواره سالم و سرحال  باشند اما به هر ترتیب آسیب دیدگی اجتناب ناپذیر است و حضور فدراسیون پزشکی ورزشی در کنار ورزش به فرصت ارزسمند و قوت قلب محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.