شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

مراسم معارفه رئیس هیات پزشکی ورزشی گنبدکاووس برگزار شد

معارفه

مراسم معارفه رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش دفتر گلستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مراسم معارفه علی اکبر عرب ابویی به عنوان رئیس جدید هیات پزشکی ورزشی گنبدکاووس روز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور دکتر علی اصغرآیت اللهی رئیس، احسان عامری مدیر آموزش و روابط عمومی و قربان محمد کوچکی مدیر پژوهش هیات پزشکی ورزشی استان و غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه گنبدکاووس یکی از قطب های ورزش استان به لحاظ داشتن استعدادهای فراوان ورزشی بخصوص در زمینه والیبال و سوارکاری می باشد از دکتر آیت اللهی می خواهیم که نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

در ادامه دکترآیت اللهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان نیز اظهار داشت: گنبد با داشتن دومین تعداد ورزشکاران سازمان یافته در بین شهرستانهای گلستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و ما نیز آمادگی آنرا داریم با پیگیری رئیس جدید هیات این شهرستان و اماده شدن شرایط لازم مرکز خدمات فیزیوتراپی ویژه ورزشکاران را در شهرستان گنبد احداث نمائیم.

در این جلسه همچنین احسان عامری مدیر آموزش هیات نیز گفت: آمادگی داریم با توجه به درخواست هیات شهرستان، دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز ویژه جامعه ورزش را با اعزام مدرسین برگزار کنیم.

در پایان این مراسم حکم ریاست هیات پزشکی ورزشی شهرستان گنبد از طرف دکترآیت اللهی به علی اکبر عرب ابویی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.