دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

ارائه خدمت موکب هیات پزشکی ورزشی فارس به بیش از 800 زائر در مشهد مقدس

موکب فارس در مشهد

موکب (احمدابن موسی(ع) شاهچراغ) هیات پزشکی ورزشی استان فارس به بیش از ۸۰۰ زائر حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس ارائه خدمت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، تیم اعزامی هیات پزشکی ورزشی استان فارس به عنوان خادمین موکب آقا احمدابن موسی (ع) شاهچراغ در شهر مقدس مشهد خدماتی را به زائرین این امام رئوف ارائه کردند.

موکب (احمد ابن موسی (ع) شاهچراغ) هیات پزشکی ورزشی استان فارس با همکاری شهرداری مشهد به مناسبت ایام رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مدت سه روز در این شهر برپا شد و خدماتی را به زائرین  ارائه کرد.

دکتر سید علی حسینی مسئول تیم اعزامی هیات پزشکی ورزشی فارس گفت: موکب حضرت احمد ابن موسی(ع) با حضور ۴ نفر از اعضای هیات پزشکی ورزشی فارس و ۵ نفر از پزشکان و اساتید دانشگاه علوم رضوی مشهد برپا شد که از جمعه ۲۶ آبان به مدت سه روز پذیرای زائرین عزیز بود.

وی با بیان اینکه موکب هیات پزشکی ورزشی فارس با حمایت مادی و معنوی سرپرست و دبیر هیات استان برنامه ریزی شده بود، افزود:خادمین این موکب توانستند با پذیرایی از بیش از ۱۵۰۰ زائر، خدمات درمانی و ماساژ را به ۸۰۰ زائر عزیز ارائه نماید.

لازم به ذکر است که دکتر حسینی به نمایندگی از سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس از کلیه عوامل اجرایی این موکب در پایان تقدیر کرد و لوح سپاسی را به رسم یادبود از طرف دکتر حیدر صفرپور به کلیه عوامل اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.