چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

حضور دکتر هما عابدی فر نماینده اداره کل ورزش و جوانان

در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تهران

جلسه کارگروه سلامت

در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان تهران مقرر شد که با همکاری نمایندگان مجلس و وزارت کشور، مذاکراتی درجهت افزایش مالیات بر دخانیات و محدودیت محل فروش سیگار صورت گیرد.

در این کارگروه که روزگذشته (سه شنبه) با حضور دکتر سیاوش شهریور مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران و نمایندگان سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهیدبهشتی و نمایندگان کلیه سازمان ها و ارگان های تهران و دکتر هما عابدی فر نائب رئیس بانوان هیأت پزشکی ورزشی استان تهران به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار گردید، پیرامون سه محور بحث و تبادل نظر انجام شد.

 در جریان این جلسه، رفتارهای آسیب رسان به خصوص دخانیات و سیگار و راه های توانمندسازی مردم برای مراقبت از خود بویژه در سطح مدارس بیان گردید و تبلیغ سبک زندگی صحیح از نظر تغذیه و فعالیت فیزیکی و رفتاری توصیه شد و مقرر گردید که با همکاری نمایندگان مجلس و وزارت کشور مذاکراتی درجهت افزایش مالیات بر دخانیات و محدودیت محل فروش سیگار انجام شود.

همچنین بر هماهنگی دامپزشکی و دانشگاه ها در راستای جلوگیری از شیوع آنفولانزا در ماههای آتی سال جاری تاکید شد تا اقدامات به موقع و قاطعی انجام گردد.

ضمنا مقرر شد جهت حذف نمک از آردها و نانوایی ها، برنامه کاملی ارائه و اقداماتی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.