شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹

کارگاه حرکات اصلاحی در شیراز برگزار شد؛

اصلاح ساختار قامتی با حرکات اصلاحی

حرکات اصلاحی فارس

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: توجه به فعالیت بدنی و انجام حرکات ورزشی به خصوص حرکات اصلاحی می تواند ساختار قامتی و بسیاری از ناهنجاری هایی که در اثر کم تحرکی ایجاد شده را اصلاح نماید.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر یونس محمدزاده در حاشیه برگزاری کارگاه آموزش حرکات اصلاحی که در سالن اجتماعات هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: اصلاح ساختار قامتی با حرکات اصلاحی می تواند زندگی شاد و سالمی را برای افراد جامعه به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه توسعه تکنولوژی و زندگی ماشینی تحرک و فعالیت های جسمانی افراد جامعه را به خطر انداخته است، تصریح کرد: تحرک و فعالیت های جسمانی لازمه سلامت افراد جامعه است و تغییر سبک زندگی و توسعه تکنولوژی باعث بسیاری از ناهنجاری های جسمانی شده که این می تواند تاثیرات منفی از جنبه های مختلف بر افراد تحمیل نماید.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی فارس، با اشاره به اینکه در آموزش حرکات اصلاحی می توان ناهنجاری را شناسایی کرد، افزود: با حرکات صحیح بدنی می توان از بروز این ناهنجاری ها پیشگیری و یا آن را اصلاح نمود.

کارگاه آموزشی حرکات اصلاحی با حضور بیش از ۶۰ نفر از دانشپذیران علاقمند در این حوزه در سالن اجتماعات هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد.

لازم به ذکر است که دکتر صفرپور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس دقایقی را در این کارگاه حضور یافتند و با خیر مقدم به دانشپذیران، از نزدیک در روند دوره آموزشی قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.