پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

برگزاری مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان

برگزاری مجمع

مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی کشور، مجمع سالیانه عمومی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر رمضان حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

دکترحیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی  به ارائه گزارش عملکرد سالجاری پرداخت و با اشاره به این نکته که  ورزش مهمترین عنصر زندگی انسان است گفت:ما باید علم پزشکی را در ورزش نفوذ دهیم و حرکت ما بر اساس سلامت محوری باشد، چرا که فقر حرکتی عامل بروز بیماری های جسمی و روانی است.

در این نشست دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به سهم مهم فدراسیون پزشکی ورزشی در کسب مدال های مختلف ملی و بین المللی، تامین سلامت ورزشکاران را وظیفه اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی دانست.

وی از خدمات و عملکرد یک ساله هیات پزشکی ورزشی استان سمنان ابراز رضایت کرد و همکاری بیشتر هیات استان با دانشگاه های علوم پزشکی و تربیت بدنی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، در این مجمع بر اهمیت ارائه دقیق خدمات به جامعه ورزش استان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت که پزشکی ورزشی نباید در صدور کارت خدمات درمانی خلاصه شود و انتظار جامعه ورزش هم در بعد قهرمانی و هم در بعد همگانی ارائه خدمات گسترده و باکیفیت از طرف مجموعه پزشکی ورزشی است.

وی افزود: هیات های استانی بازوان اجرایی فدراسیون هستند و امیدواریم این عزیزان بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را به جامعه ورزش ارائه دهند.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان بر لزوم افزایش ورزشکاران سازمان یافته تاکید کرد و این امر را یکی از اهداف اصلی اداره ورزش و جوانان دانست. چرا که هر چه آمار تحت پوشش ورزشی بیشتر باشد، قطعا خدمات دهی به ورزشکاران بیشتر خواهد بود، و در نتیجه جامعه از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار خواهد شد.

وی افزود:فدراسیون پزشکی ورزشی ایجاد شده تا ورزشکاران دغدغه تامین منابع مالی را نداشته باشند.

در پایان مجمع ازهیات ها، باشگاه ها و فعالان ورزشکاران سازمان یافته تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.