پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

دکتر نوروزی عملکرد هیات پزشکی ورزشی گلستان را رصد کرد

بازدید 2

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان فعالیت های هیات پزشکی ورزشی گلستان قرار گرفت.

به گزارش دفتر گلستان پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی صبح روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه با حضور در شهرستان گرگان، ضمن شرکت در جلسه اعضاء هیات پزشکی ورزشی استان و بازدید از  امکانات دفتر و کلینیک فیزیوتراپی سروش هیات با دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار کرد.

شرکت دکتر نوروزی در جلسه اعضاء هیات پزشکی ورزشی 

در این جلسه دکتر نوروزی ضمن تقدیر از تلاشهای رئیس و اعضاء هیات گلستان گفت: با توجه به هدف گذاری انجام شده جهت افزایش ورزشکاران سازمان یافته استان، باید با در نظر گرفتن تمهیداتی در خصوص تشویق ورزشکاران به دریافت کارت بیمه خدمات درمانی اقدامات موثری انجام گیرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: باید خدمات پزشکی ورزشی در دسترس عموم ورزشکاران باشد و با اطلاع رسانی این خدمات در سطح باشگاهها، استفاده از پتانسیل هیات های شهرستانها و تجلیل از شهرستانهای برتر در جهت افزایش ورزشکاران سازمان یافته گلستان اقدامات لازم صورت گیرد.

در ابتدای این جلسه دکترآیت اللهی رئیس هیات  گفت: در راستای سیاست های ابلاغی فدراسیون پزشکی ورزشی، هیات پزشکی ورزشی استان با برگزاری دوره های آموزشی متعدد، پوشش پزشکی مسابقات، بازدید از اماکن ورزشی، تسریع در پرداخت هزینه های درمان ورزشکاران آسیب دیده و ارائه خدمات درمانی در کلینیک فیزیوتراپی هیات تلاش داشته است که خدمات خوبی را به جامعه ورزش استان ارائه دهد.

در ادامه هریک از اعضاء هیات پزشکی ورزشی استان به تشریح عملکرد کمیته های تحت مسئولیت خود پرداختند.

بازدید دکتر نوروزی از امکانات کلینیک فیزیوتراپی سروش هیات

دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از امکانات کلینیک فیزیوتراپی سروش هیات پزشکی ورزشی استان دیدار کرد، در این دیدار دکتر نوروزی ضمن آشنایی با خدمات این کلینیک از آمادگی فدراسیون جهت تجهیز و تهیه اقلام مورد نیاز کلینیک خبر داد.

دیدار دکتر نوروزی با مدیرکل ورزش و جوانان گلستان

دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در محل دفتر کار مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با دکتر بهمن طیبی دیدار کرد.

در این دیدار دکتر نوروزی گفت: با توجه به وجود پتانسیل بالا و وجود ورزشکاران قهرمان کشوری در استان گلستان امیدواریم با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و افزایش ورزشکاران سازمان یافته خدمات پزشکی ورزشی در شهرستانهای مختلف استان توسعه یابد.

در این دیدار دکتر طیبی با تقدیر از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش گفت: امیدواریم با مساعدت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی در شهرستان گنبد، خدمات هیات در شرق استان نیز گسترش یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.