پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

در دیدار دکتر نوروزی و استاندار گلستان مقرر شد

توسعه زیرساخت های پزشکی وررشی در گلستان

استاندار

در دیدار رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با استاندار گلستان مقرر شد مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی در شهر گنبد کاووس ایجاد شود تا ورزشکاران و عموم مردم از آن بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران به نقل از  استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی استاندار گلستاک در دیدار با دکتر غلامرضا نوروزی، تصریح کرد: قریب به ۶۰ هزار نفر جامعه ورزشی سازمان یافته استان را تشکیل می دهند که با توجه به جمعیت استان، باید این رقم را افزایش دهیم.
وی افزود: ورزش عامل شادابی است و ایجاد زیرساخت های ورزشی و مراکز توان بخشی و فیزیوترابی مجهز می تواند در توسعه ورزش نقش موثری داشته باشد.
استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد با حمایت های فدرراسیون پزشکی ورزشی در آینده نزدیک مرکز مجهزی در حوزه پزشکی ورزشی در شهر گرگان احداث شود تا بتواند مورد استفاده ورزشکاران استان قرار گیرد.

همچنین در این دیدار دکتر نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نیز گلستان را استانی مستعد در رشته های گوناگون ورزشی دانست و اظهار کرد: فدرراسیون پزشکی ورزشی حامی ورزش گلستان است و در راستای ارتقا تجهیزات پزشکی ورزشی ، مراکز توان بخشی و فیزیوتراپی  همکاری لازم را انجام خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.