دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

دکتر ملک محمدی درتشریح دستاورد سفر استانی به هرمزگان:

برنامه ریزی لازم برای توسعه پزشکی ورزشی در هرمزگان انجام می شود

برگزاری دوره آموزشی ویژه ناظرین

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد که به دنبال بررسی های میدانی و برگزاری نشست های کارشناسی در سفر استانی به هرمزگان ، مقرر شد برنامه ریزی لازم برای توسعه کمی و کیفی خدمات پزشکی ورزشی در این استان به عمل آید.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی با اشاره به بازدید از هیات پزشکی ورزشی هرمزگان و برگزاری نشست های کارشناسی با مسئولان ورزش و معاون استاندار، گفت: علاوه بر این نشست ها و رصد موضوعات اداری- مالی هیات پزشکی ورزشی هرمزگان، طی نشستی با روسای هیات های پزشکی شهرستان های تابعه و بازرسین ستاد نظارت  در جریان مسایل و مشکلات پزشکی ورزشی در سراسر استان قرار گرفتیم و همان گونه که ریاست فدراسیون بارها عنوان داشته است مقرر شد در اسرع وقت در جهت توسعه سخت افزاری و نرم افزاری هیات پزشکی ورزشی این استان نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا قدمی جدی در جهت تمرکز زدایی برداشته شود.

وی با بیان اینکه هدف از سفر به استان هرمزگان آشنایی با دغدغه های پزشکی ورزشی این استان و به حداقل رساندن مشکلات حوزه پزشکی ورزشی بود، تصریح کرد: راه اندازی سامانه مشاوره پزشکی ورزشی در  دستور کار قرار دارد چرا که ایجاد یک پل ارتباط می تواند امری موثر در جهت ارائه راهکار های مناسب و پیشنهادات سازنده جهت رفع مشکلات ورزشکاران باشد از طرفی با توجه به پتانسیل های استان قطعا دوره های آموزشی بیشتری برای ورزشکاران هرمزگانی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره آموزشی برای بازرسان

دوره آموزشی ویژه بازرسان ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان هرمزگان توسط کریم حسینی مسئول کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد. در این نشست بازرسان شهرستان های بندرلنگه، رودان، میناب، بندرخمیر، بندرعباس و حاجی آباد حضور داشتند.

 حسینی ضمن تاکید بر بازرسی دقیق  و مداوم از کلیه اماکن ورزشی و تکمیل دقیق فرم بازرسی توسط بازرسان ستاد نظارت، خواستار تشکیل پرونده مجزا برای هر باشگاه ورزشی توسط بازرسین شد و تاکید کرد که بازرسان ستاد نظارت استانی میتوانند نقش تاثیرگذاری در سلامت اماکن ورزشی داشته باشند و تخلفات باشگاه ها را به حداقل برسانند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.