جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

در جلسه ای با حضور دکترباقری مقدم و سرهنگ پیمان صفت رخ داد ؛

امضای تفاهم نامه میان هیات پزشکی اصفهان و سپاه صاحب الزمان (عج)

اصفهان

تفاهم نامه همکاری بین هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و معاونت تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) در حوزه های مختلف علمی ورزشی امضا شد.

 به گزارش دفتر اصفهان پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، در جلسه ای که با حضور دکتر احمد باقری مقدم ، رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و پیمان صفت معاون تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد ،؛ دو طرف به افزایش تعاملات به منظور رونق بیشتر ورزش با رویکرد سلامتی ورزشکاران تاکید کردند.
دکتر باقری مقدم ظرفیت بسیج استان اصفهان را با توجه به جامعه مخاطب فراوان خوب توصیف کرد و آمادگی هیات پزشکی ورزشی استان را برای پوشش پزشکی  رویدادهای باشگاه مقاومت اصفهان همچنین برگزاری دوره های مختلف علمی ورزشی را اعلام کرد.
دکتر باقری مقدم ادامه داد: باشگاه مقاومت و تربیت سپاه صاحب الزمان (عج) با برنامه و انسجام خوب در عرصه ورزش با رویکرد ارزش محور در ورزش ورود پیدا کرده است و هیات پزشکی ورزشی نیز در راستای وظایف و اهدافش حمایت و پشتیبانی لازم را از این مجموعه خواهد داست .
سرهنگ پیمان صفت  معاون تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج)نیز دقایقی به گزارشی از فعالیت های این معاونت پرداخت  و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان را یاور و همراه مطمئن ورزش استان اصفهان دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.