چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

عیادت مسئولان ورزش سیستان و بلوچستان از ورزشکاران ضایعه نخاعی

دیدار مسئولین ورزش سیستان و بلوچستان از ورزشکاران ضایعه نخاعی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بر بالین ورزشکاران ضایعه نخاعی حضور یافتند.

به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان  پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمود رضا امیاری در  اولین روز کاری در سمت سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بهمراه دکتر عرب رئیس هیات پزشکی ورزشی و جمعی از اهالی ورزش استان به عیادت دو ورزشکار ضایعه نخاعی، رضا سالاری کشتی گیر و ابراهیم ریگی مربی ژیمناستیک رفتند و در جریان روند درمان این ورزشکاران قرار گرفتند.

مسئولین ورزش استان ضمن دلجویی و ابراز همدردی با خانواده این دو ورزشکارقول مساعد دادند که با جدیت پیگیر امور درمانی تلاشگران عرصه ورزش خواهند بود ودر این راستا تمام توان خود را به کارمی گیرند که با هماهنگی و همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی بهترین شرایط را برای ادامه روند درمان ایشان به کار گیرند.

قراین و شواهد حاکی از روند مثبت بهبود این ورزشکاران است بطوریکه پزشکان بسیار امیدوارند درآینده نزدیک با شرایط عمومی مناسب به زندگی عادی بازگردند.

ابراهیم ریگی مربی ژیمناستیک استان درشهریورماه سال ۹۴ حین آموزش و اجرای حرکت از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب نخاعی شد ورضا سالاری کشتی گیر نوجوان هم اوایل مهرماه سال جاری هنگام انجام تمرینات و اجرای فن ازناحیه گردن دچار شکستگی و ضایعه نخاعی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.