سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

ابتکار هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان؛

اجرای بازرسی از باشگاه ها به شیوه بازرسی- آموزش

دکتر روزدار

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان از اجرای شیوه جدید بازرسی از باشگاه های استان به شکل بازرسی- آموزش در استان خبر داد.

به گزارش دفتر استان خوزستان  پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر منصور روزدار با بیان اینکه در اجرای شیوه جدید تلاش کردیم که آموزش بر بازرسی مقدم باشد که در بازرسی ها  یک نفر از مدرسین یا کارشناسان هیات پزشکی ورزشی حضور داشته و نسبت به مشاوره در امر مبارزه با دوپینگ و تسهیلات کارت عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی به مربیان و ورزشکاران  اقدام کند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان گفت: پس از بازرسی مرحله اول از کلیه یاشگاههای استان اکیپ بازرسی ویژه به سبک شیوه آموزشی- بازرسی تشکیل شدهو بالغ بر ۵۰ بازرسی از باشگاه ها به عمل آمد و در این میان درخواست پلمپ بیش از ۲۰ مورد به دفتر مدیر کل ورزش استان ارسال شد.

وی افزود:تعداد باشگاه های فعال اهواز حدود ۳۰۰ مورد بوده که از این تعداد بالغ بر ۵۰ مورد فاقد مجوزهای لازم بود که جهت طی سیکل اداری به امور باشگاه های استان ارجاع شدند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان با اشاره به حضور خود دراین بازرسی ها ، گفت: در بازرسی ها به صورت  ویژه نسبت به آموزش مبارزه با مکمل ها و مواد نیروزا و دوپینگ در باشگاهها با مربیان مربوطه صحبت شد.

 دکتر روزدار خاطر نشان کرد: از سال آینده بازرسی به سبک بازرسی- آموزش در کلیه بازرسی ها در استان اجراء خواهد شد که با این اجراء بستر مناسب فرهنگ سازی در ارتباط با ورزش سالم نهادینه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.