چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

جلسه مسئولان کمیته های هیات پزشکی اصفهان برگزار شد

تاکید دکتر باقری مقدم به ادامه فعالیت های برنامه محور

اصفهان

جلسه مسئولان کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان با حضور دکتر باقری مقدم رییس هیات برگزار شد.

به گزارش دفتر اصفهان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر  احمد باقری مقدم ، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان در این نشست با اشاره به اهمیت أجرای برنامه های تدوین شده این هیات در ابعاد مختلف سلامتی و اموزشی ، تاکید کرد: حرکت هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان بر مبنای برنامه محوری ادامه خواهد داشت و در این بین تلاش حداکثری به منظور أجرای اقدامات بر اساس برنامه از پیش تعیین شده ضرورت دارد.

وی با ابراز رضایت از فرایند امور مختلف هیات ابراز امیدواری کرد که برنامه های مختلف علمی و آموزشی همچنین خدمات درمانی موجبات اعتلای ورزش استان اصفهان را بیش از گذشته فراهم کند.

دکتر باقری مقدم با بیان اینکه محور فعالیت های این هیات ، تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان ، ادارات تابعه شهرستان ها و هیات های استانی است و بر اساس برنامه ریزی و همچنین تبعیت از برنامه های فدراسیون پزشکی ورزشی استان اصفهان ، نهایت تلاش برای سربلندی ورزش این استان صورت می گیرد.

در این جلسه مسئولان کمیته ها به ارایه گزارش عملکرد و أجرای برنامه ها پرداختند و برای سهولت در خدمت رسانی بهتر به جامعه مخاطب در کمیته ها برنامه ریزی لازم انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.