یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

چتر گسترده حمایتی فدراسیون پزشکی ورزشی برای اساطیر ورزش

دکتر نوروزی: برای مفاخر ورزش پرونده سلامت تشکیل می دهیم

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از تشکیل پرونده سلامت برای اساطیر ورزش کشور خبر داد و گفت: این طرح با هدف تکریم جایگاه اساطیر ورزش کشور و انجام اقدام به موقع برای حفظ سلامت این عزیزان، به زودی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به خدمات متنوع و گسترده فداسیون پزشکی ورزشی به اقشار مختلف جامعه ورزش، اظهار داشت: مجموعه پزشکی ورزشی همواره تلاش داشته تا در چارچوب قوانین و مقررات و به بهترین شکل ممکن در خدمت جامعه ورزش باشد. در تازه ترین اقدام با توجه به ضرورت حمایت از پیشکسوتان ورزش کشور و تاکید وزارت ورزش و جوانان طرح حمایتی ویژه ای را برای اساطیر ورزش کشور به زودی اجرا می کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توجه به پا به سن گذاشتن پیشکسوتان ورزش کشور و نیاز آنها به معاینات دوره ای و منظم، باید قبل از پیش آمدن حادثه یا  ابتلاء این عزیزان به بیماری، برای حفظ سلامت آنان تلاش کنیم.

او تصریح کرد: ما نباید بگذاریم بعد  از رسیدن بزرگانی همچون ناصر حجازی، منصور پورحیدری، پهلوان عباس زندی و... به مراحل آخر درمان، وارد عمل شویم بلکه ضروری است برای این دُرهای گرانبهای ورزش ایران به موقع اقدامات لازم را انجام دهیم.

دکتر نوروزی یادآور شد: بر این اساس برای اساطیر ورزش ایران پرونده سلامت تشکیل داده و با اعزام تیم پزشکی ورزشی به محل سکونت آنان یا مراجعه خود آنها به درمانگاه فداسیون پزشکی ورزشی ارزیابی های دوره ای به عمل می آید تا اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت این عزیزان، در اسرع وقت انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.