چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

صفرپور در دیدار با رئیس ورزش و جوانان شیراز:

هدف خدمت به ورزش فارس است

استان فارس

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: با تعامل بیشتر می توان سریعتر به هدف مشترک که خدمت به ورزش استان و شهرستان شیراز است، رسید.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزش ایران، دکتر  حیدر صفرپور در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، این نشست را برای تعامل بیشتر در راستای ارائه خدمات بهتر به ورزش شهرستان شیراز دانست و افزود:هدف مشترک همه ما، خدمت به ورزش استان و شهرستان شیراز است و  رویکرد ما نیز بر همین مبنا نهاده شده است.

وی با عنوان اینکه در راستای رسیدن به یک هدف مشترک این هم افزایی و همدلی به کار می آید اضافه کرد:در هیات پزشکی ورزشی با توجه به آمارها و ارقام موجود ره چند ساله را طی کرده ایم.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس با اشاره به اینکه ماهیت این هیات با سایر هیات های ورزشی متفاوت است، تصریح کرد: این هیات ورزشکاری ندارد اما تمام جامعه ورزش را مخاطب خود می بیند و با گسترش چتر حمایتی خود، همواره در تمام مراحل کنار آنان است.

صفرپور برقراری هیات پزشکی ورزشی در شهرستان شیراز را عاملی برای برداشتن مسئولیت های زیاد این هیات (با توجه به درصد بالای ورزشکاران سازمان یافته شیراز) از روی دوش خود و همکارانش  دانست و تاکید کرد: با وجود این فرصت ها، تهدید هایی هم در این تصمیم وجود دارد که با تصمیم بالادستی قرار شد هیات های پزشکی ورزشی شهرستانی در مراکز استان ها به خصوص کلان شهر ها فعال نشوند و هیات های استانی عهده دار وظایف آنها باشند.

وی ادامه داد:هیات پزشکی ورزشی فارس با تمام توان در کنار ورزش شیراز بوده و هست و با یک هدف مشترک و تعامل بیشتر خدمات کارآمد، همواره در کنار ورزش شیراز خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم در این نشست با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی نقش انکار ناپذیری در ورزش دارد و با دیگر هیات ها تفاوت آشکاری دارد، یادآور شد: این هیات با تمام هیات ها در ارتباط است و تمام هیات های ورزشی خدمات آن را حس می کنند.

اردشیر حسن زاده، عنوان کرد: حمایت هیات پزشکی ورزشی فارس از جامعه ورزش بر کسی پوشیده نیست اما می خواهیم تا خدمات این هیات گسترده تر شود و ورزشکاران بیشتری از خدمات این هیات بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی یک نقش محوری در ورزش دارد، افزود:این هیات علاوه بر پوشش پزشکی مسابقات در زمینه های برطرف کردن مشکلات و آسیب های روحی، استراحت ورزشکاران، تغذیه ورزشی و برطرف کردن مصدومیت ها به هرم موفقیت در ورزش کمک شایانی میکند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز با بیان اینکه خدمتگزاری به ورزش شیراز از برگ های پر افتخار سوابق کاری خود می داند و در این مسیر سعی کرده  اعتقادات و چارچوب کاری خود را حفظ کند، تصریح کرد: باید با جلسات مستمر کمبود ها و مشکلات شناسایی و با تعامل و همفکری برای توسعه ورزش استان قدم برداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.