شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

سمینار پرورش اندام و بدنسازی فرصت ها و چالش ها برگزار شد

سمینار 2

سمینار پرورش اندام و بدنسازی فرصت ها و چالش ها روز جمعه ششم بهمن ماه با رویکرد ترغیب ورزشکاران و مربیان حوزه بدنسازی به استفاده صحیح از مکمل ها و داروهای مجاز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، این سمینار با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، دکتر خشایار ثابتی رئیس هیأت پزشکی، ابوالفضل قناعتی رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، روسای ادارات ورزش و جوانان استان تهران و استقبال خوب مربیان و ورزشکاران در مجموعه ورزشی قمربنی هاشم در جنوب تهران برگزار شد.

در این سمینار گل محمدی ضمن خیر مقدم و تشکر از استقبال باشکوه ورزشکاران و مربیان تأکید بر رویکرد شورای راهبردی ورزش و جوانان استان تهران در خصوص اطلاع رسانی و فرهنگیان و همچنین برخورد با باشگاهها و ورزشکاران متخلف شد.

وی همچنین افزود: امسال میزان ارزیابی و نظارت اداره کل از اماکن ورزشی افزایش یافته است بطوریکه ۴۰۰۰ بازرسی تاکنون انجام شده که عمده باشگاههای متخلف شناسایی شده در حوزه پرورش اندام و بدنسازی فعالیت داشته اند.

در جریان سمینار دکتر فرزین حلب چی، دکتر عباس نظریان، دکتر نادر حقی و دکتر الیاس کوثری به ترتیب در خصوص چالش های مصرف مکمل و دارو، حقوق ورزشی در ورزش بدنسازی، اقدامات اورژانسی در ورزش بدنسازی و رویکرد نوین در علم بدنسازی اطلاعات مفیدی را به ورزشکاران ارائه دادند.

ضمناً در این سمینار از ۱۷ باشگاه برتر استان تهران با اهدای تندیس تقدیر و تشکر انجام شد.

شایان ذکر است در نوبت بعدازظهر سمینار، کارگاه های تغذیه در پرورش اندام و بدنسازی و Functional Training به ترتیب با تدریس دکتر محمد صمدی و دکتر الیاس کوثری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.