جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲

دکتر نوروزی در مجمع هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی:

ساماندهی هیات های شهرستان ها در اولویت قرار گیرد

مرکزی

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی برگزار شد و طی آن دکتر ناصر عزیزی با رای اعتماد اعضای مجمع برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش دفتر استان مرکزی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان مرکزی در حالی با انتخاب دکتر ناصر عزیزی به عنوان رئیس این هیات همراه بود که پس از پایان رای گیری دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، با اشاره به مشکلات موجود در هیات های پزشکی ورزشی شهرستان ها، گفت:در سطح هیات های استانی، ساماندهی امور هیات های پزشکی ورزشی شهرستانها یکی از اولویت هایی است که باید در راس کارها قرار گیرد و از طرفی تعامل مناسبی با ادارات ورزش و جوانان وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: رئیس هیات پزشکی ورزشی، هم در استان و هم شهرستانها حداقل باید پزشک عمومی باشد، این امر را در سطح تمامی مراکز استانها انجام داده ایم و در سطح شهرستانها  نیز به زودی اجرا خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: گام دیگری که در فدراسیون در حال انجام است تمرکز زدایی است و تا حدودی این تمرکز زدایی از مرکز به استانها نیز انجام شده است، مصداق آن برگزاری دوره پزشک تیم در استان فارس با استفاده ازظرفیت ها داخلی(اساتید) همان استان  بود، به تبع آن نیز همان گونه که بارها تاکید کردیم جلسات مجمع سالیانه استانها را نیز درشهرستانها برگزار  می کنیم تا هم عملکرد آن شهرستان بررسی شود و هم مشکلات آنها از نزدیک مورد رسیدگی قرار گیرد.

 دکتر نوروزی با اشاره به ثابت ماندن هزینه صدور کارت خدمات درمانی برای سومین سال متوالی گفت : این امر نتیجه بسیار خوبی هم داشت و با رضایت جامعه هدف همراه بود و این امر محقق نمی شد مگر با شفافیت در مدیریت و انضباط مالی که وجود داشت. انتظار ما از مدیران کل ورزش و جوانان این است که در زمینه صدور کارت خدمات درمانی همچنان همکاری لازم را با روسای هیات های پزشکی ورزشی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.