یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

سی و یکمین دوره آموزشی پزشک تیم در استان فارس برگزار شد

دکتر محمدزاده استان فارس

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس،گفت: هیات فارس توانست مجوز برگزاری سی و یکمین دوره آموزشی پزشک تیم را بعنوان نخستین استان در کشور از فدراسیون پزشکی ورزشی ایران دریافت و آن را در شیراز برگزار کند.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر یونس محمد زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سی و یکمین دوره آموزشی پزشک تیم با مجوز فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در شیراز برگزار گردید، افزود: این نخستین بار است که فدراسیون پزشکی ورزشی ایران دوره مهم پزشک تیم را که بسیار حائز اهمیت می باشد تمام و کمال به یک هیات استانی واگذار می کند.

وی به تاریخ برگزاری این دوره از ۷ الی ۱۲ بهمن ماه به مدت یک هفته اشاره کرد و تصریح کرد: در این دوره آموزشی پزشکان عمومی شرکت کننده تحت آموزش های علمی و کاربردی پزشکی ورزشی برای پوشش پزشکی مسابقات ورزشی قرار گرفتند.

مسئول کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس به استفاده از تمام ظرفیت دانشگاهی شیراز و حضور پزشکان و اساتید متخصص طب اورژانس، ارتوپدی، تغذیه، فیزیولوژی، روانشناسی، ENT، چشم و همچنین فیزیولوژی ورزشی در تدریس اشاره کرد و اظهار داشت: ادارات مختلفی از جمله دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اورژانس فارس در برگزاری دوره همکاری داشتند که از این مراکز تشکر و قدردانی می شود.

وی در پایان به حمایت های  دکتر صفرپور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس در راستای برگزاری این دوره اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در این دوره پزشکان عمومی از استان های فارس، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد شرکت نمودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.