شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

با رویکرد دانش افزایی ورزشکاران؛

کارگاه های آموزشی کاربردی و مهارت محور در کرمانشاه برگزار شد

آب درمانی

دوره های آموزشی بهمن ماه بر اساس تقویم آموزشی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه و با همکاری کمیته آموزش فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

به گزارش دفتر کرمانشاه پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دوره های آموزشی اسکومتری و افزایش حجم ریوی، تمرین ورزشی در آب، تغذیه ورزشی، احیاء پایه و کمک های اولیه در ورزش و ماساژ کودک با حضور مربیان، ورزشکاران و دانش آموخته های رشته های پزشکی، پیراپزشکی و تربیت بدنی از تاریخ 11 لغایت 21 بهمن ماه برگزار شد. 

نسرین نازیی مسوول کمیته آموزش و پژوهش کرمانشاه با تاکید بر لزوم توسعه کارگاه های آموزشی مهارت محور ، از تدوین استانداردهای آموزشی در حوزه پزشکی ورزشی برای سطح بندی کلاس ها و توجه به نیاز مخاطبین خبر داد و اظهار داشت : خوشبختانه با توجه به استفاده از شیوه های نرین تدریس در کارگاه ها و حضور اساتید مجرب و کارآزموده ، سطوح یادگیری تا تثبیت و فراگیری آموزه های علمی و کاربردی ادامه دارد و  بر این اساس ارتباط متوالی و مداومی با شرکت کنندگان خواهیم داشت.

وی یادآور شد: بر این اساس و با توجه به عقد تفاهم نامه های آموزشی با نهادهای علمی و مراکز دانشگاهی و تعریف راهبردهای تعیین شده، شاهد گسترش طرحهای پژوهشی در زمینه ارتقاء سطح سلامت ورزشکاران و افزایش و بهبود کارایی و دانش ورزشکاران و مربیان خواهیم بود.

گفتنی است در این کارگاه ها دکتر سعید کاظمی ، دکتر عبدالحسین پرنو، دکتر نازنین آرین، آقای اکبر آزادی، فیزیوتراپیست نگین قربانی، فیزیوتراپیست محمدحسین کاردان  دکتر مریم شیرمستی به عنوان مدرس دوره ها آخرین مطالب را بر اساس سرفصل های تدوین شده ارائه نمودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.