سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

محمدرضا برادران خبر داد؛

افزایش باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

افزایش باشگاههای ورزشی

مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین آمار از افزایش 40 درصدی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل نسبت به سال گذشته حکایت دارد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، محمدرضا برادران  در تشریح آخرین وضعیت باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل در  جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شروط اصلی فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های مناسب ورزشی و رشد شخصیتی و قهرمانی ورزشکاران، ساماندهی و نظارت مناسب بر فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی است.
 وی از برنامه ریزیمجموعه ورزش و جوانان استان اردبیل و هیات پزشکی ورزشی برای سالم‌سازی محیط باشگاه‌های ورزشی خبر داد و افزود: به منظور ساماندهی باشگاه‌های ورزشی به صورت مستمر توسط مسؤولان مربوطه در تمامی فصول سال اقدامات نظارت و بازرسی انجام می‌شود.
مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام یافته تاکنون 24 نشست تخصصی برای بررسی پروانه و مجوزهای لازم تداوم فعالیت اماکن ورزشی و باشگاه‌ها برگزار شده و با فراهم شدن شرایط قانونی مدنظر جواز فعالیت باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل صادر شده است.
برادران ادامه داد: اماکن ورزشی استان اردبیل در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده که طبق آخرین آمار اعلام شده در این حوزه می‌توان از افزایش 40 درصدی باشگاه‌ها خبر داد.
وی توضیح داد: به منظور دانش‌افزایی مربیان و افزایش سطح آگاهی آنان برای پیشگیری از آسیب‌ مصرف مکمل‌ها و مواد نیروزای غیرقانونی، دوره‌های آموزشی تغذیه ورزشی و دوپینگ برگزار می‌شود که در این دوره‌ها علاوه بر حضور مربیان برای ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی نیز برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای درنظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.