شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

سه مرکز مهم خدمات رسانی هیات پزشکی ورزشی اصفهان افتتاح می شوند؛

کلینیک ، مرکز فیزیوتراپی و مرکز آکادمی علوم ورزشی

احمد باقری مقدم

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از افتتاح کلینیک و مرکز فیزیوتراپی این هیات و مرکز آکادمی علوم ورزشی لوافان در روز یکشنبه٢٩ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر احمد باقری مقدم با اشاره به اهمیت زیرساخت های خدماتی و درمانی برای جامعه ورزش اظهار داشت : در راستای برنامه های هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان به منظور ایجاد زیرساخت های مناسب برای خدمت رسانی به ورزشکاران، مصدومان ورزشی و عموم مردم، دو طبقه از ساختمان هیات پزشکی ورزشی را به کلینیک و مرکز فیزیوتراپی  اختصاص دادیم.

وی افزود: این مرکز آماده ارایه خدمات کلینیکی، فیزیوتراپی و درمانی به ورزشکاران به ویژه مصدومان ورزشی است .

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از افتتاح مرکز آکادمی علوم ورزشی لوافان خبر داد و اظهار داشت : این مرکز در کنار خانه بسکتبال اصفهان از سوی زنده یاد لوافان احداث شده و مدیریت آن بر عهده هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گذاشته شده است و فعالیت های ارزیابی های بالینی از استعداد سنجی ها، أجرای طرح های سلامت و برنامه های اموزشی و پژوهشی در ان صورت می گیرد.

دکتر  باقری مقدم گفت :مراسم افتتاح و بهره برداری از کلینیک و فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ساعت  ١٠ صبح روز یکشنبه و مراسم افتتاح  مرکز اکادمی علوم ورزشی هم ساعت ١٦ همان روز با حضور دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، اغاز خواهد شد.

وی برگزاری مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان را نیز یکی دیگر از برنامه های روز یکشنبه این هیات اعلام کرد و اظهار داشت : این برنامه به منظور ارزیابی برنامه های سال جاری همچنین تصویب برنامه های سال ٩٧ هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ساعت ١٢ روز یکشنبه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.