دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

آکادمی پزشکی ورزشی و علوم ورزشی اصفهان به بهره‌برداری رسید

افتتاح آکادمی اصفهان

آکادمی پزشکی ورزشی و علوم ورزشی مرحوم محمد لوافان در مراسمی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این آکادمی در  حاشیه مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی اصفهان  در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ متر زیر بنا و با صرف هزینه ۲۰ میلیارد ریالی توسط خانواده لوافان در سه طبقه احداث شده است.

🔹محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی دکت. سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان،   دکتر باقری مقدم رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی نایب‌رییس شورای شهر اصفهان، مهدی مزروعی عضو شورای شهر اصفهان و جمعی از پیشکسوتان ورزش اصفهان در مراسم افتتاح آکادمی علوم ورزشی حضور داشتند.

🔹محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت :آکادمی علوم ورزشی بیش از دو سال پیش توسط مرحوم محمد لوافان با آن دستان لرزان و در حالی که فرزندانش زیر بازوانش را گرفته بودند کلنگ‌زنی شد و پس از فوت آن بزرگوار، فرزندان خیری که چند مدرسه ساخته بود، ادامه‌دهنده راه او بودند.

محمدعلی شجاعی، معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت:اگر حضور تلاشگران اقتصادی نبود، اصفهان جایگاه کنونی را در کشور نداشت.

وی ادامه داد: جلسه‌ای با تلاشگران استان در حوزه اشتغال داشتیم و کارنامه‌ای از استان اصفهان به دست آوردیم. اصفهان به عنوان دومین قطب اقتصادی کشور، سهم بالایی در تعداد خیران مدرسه‌ساز و ورزشی‌ساز دارد و وجود بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی و ۹۰۰ خیریه نشان از مردم تلاشگر اصفهان دارد.

معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان اظهارکرد: آکادمی علوم ورزشی جزء نداشته‌های کشور است. اجرا مسیر خود را می‌رود و علم مسیر خود را می‌پیماید و این مجموعه می‌تواند نقطه اتصال ورزش و علم روز دنیا باشد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از عوامل سازنده و برنامه‌ریز آکادمی علوم ورزشی تجلیل کردند.

به این ترتیب آکادمی علوم ورزشی لوافان با مدیریت هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است .

 در حاشیه این مجمع همچنین کلینیک و مرکز فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی اصفهان نیز به بهره برداری رسید. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.