جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

دکتر نوروزی در نشست سراسری نواب رئیس هیات های پزشکی ورزشی تاکید کرد:

نبود محدودیت برای حمایت از برنامه ها/ آغازحرکت جدید ملی برای پزشکی ورزشی بانوان

غلامرضا

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه ریزی این فدراسیون برای توسعه فعالیت های پشتیبانی علمی و درمانی از ورزش بانوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی و ورزشی خراسان رضوی،  دکتر غلامرضا نوروزی در نشست سراسری نواب رئیس هیات های پزشکی و ورزشی ، اظهار کرد: فدراسیون پزشکی و ورزشی عزم جدی برای ارتقاء فعالیت هایش در حوزه بانوان دارد و در همین راستا نیاز است تا کادراجرایی و متخصص در هیات های استانی در حوزه بانوان فعال شوند.
وی افزود: در گذشته مشکلاتی وجود داشت که افرادی با رشته های غیر مرتبط هم می توانستند در استان ها و شهرستان ها در راس هیات و یا به عنوان نایب رئیس فعالیت داشته باشند، اما این موضوع با نظارت فدراسیون اصلاح شده است.
دکتر نوروزی خاطرنشان کرد: ما هیچ محدودیتی در حوزه حمایت از فعالیت های مختلف بانوان نداریم در این میان هیات های استانی باید بر اهمیت کادرسازی و حضور افراد مجرب در هیات به ویژه در حوزه بانوان توجه کنند تا در سطح ملی حرکتی جدیدی برای بانوان آغاز شود.
رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی خراسان رضوی گفت: تعامل و همراهی با ارگان های مرتبط به خصوص هیات های ورزشی در استان ها اهمیت بالایی دارد و در حوزه بانوان باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.
دکتر نوروزی با بیان اینکه مبنای کار و فعالیت فدراسیون تمرکززدایی است، افزود: اگر هیات ها ، در استان ها و شهرستانهای مختلف قوی باشند، فدراسیون هم مسئولیت بیشتری دارد و در نتیجه ورزشکاران سود این خروجی را می برند.
وی تصریح کرد: ورزشکاران ما در شهرهای مختلف نباید دغدغه داشته باشند و مصدومیت ها برای بازیکنان هیچ موقع باعث نگرانی آنان نباشد که در حوزه بانوان لازم است این امر کمی گسترش یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.