جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

دکتر نوروزی:

توانمندسازی هیات های استانی برنامه جدی ما است

خراسان رضوی

دکتر نوروزی تقویت هیات های استانی را از جمله اولویت های فدراسیون پزشکی ورزشی دانست.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع سالیانه هیات پزشکی و ورزشی خراسان رضوی اظهار کرد: ما در راستای برنامه های فدراسیون مبنی بر تمرکز زدایی از تهران به استان ها و استان ها به شهرستان ها ،فعالیت های بسیاری انجام دادیم و در ۲ سال گذشته هم توفیقاتی حاصل شده است.
وی افزود: با توجه به شرایط هر استان   پتانسیل جغرافیایی و منطقه ای هر استان باید با ظرفیت های موجود خود در حوزه های مربوطه فعال شود.
دکتر نوروزی تاکید کرد: قطعا فدراسیون به تنهایی نمی تواند بار فعالیت های پزشکی و ورزشی را به دوش بکشد لذا استان ها باید با تمام توان در بخش های مختلف فعال شوند.
رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی از آن دسته استان هایی است که توانسته با استفاده از ظرفیت ها فعالیت های خود را در سطح وسیعی گسترش دهد.
وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل ورزشی خراسان رضوی هیات پزشکی ورزشی استان توانسته با رشدی منطقی نیاز استان را در حوزه های قهرمانی و همگانی پوشش دهد و به عنوان یک بازوی قوی اجرایی فدراسیون در استان فعال باشد. 
وی ادامه داد: خوشبختانه در خراسان رضوی مدیرکل ورزش و جوانان توجه خوبی به پزشکی ورزشی دارد و با حمایت ایشان خدمات خوبی در خراسان رضوی به ورزشکاران ارائه می شود.
دکتر نوروزی تصریح کرد: هیات پزشکی و ورزشی استان باید از حمایت خوب مدیرکل ورزش و جوانان استفاده کند و با ایجاد برنامه های سالانه و کاربردی برای رشد هرچه بیشتر استان در حوزه پزشکی و ورزشی تلاش کند.
رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی ادامه داد: فعالیت های خوبی در خراسان رضوی انجام شده اما باید برای فعالسازی هرچه بیشتر شهرستان ها تلاش کرد.
وی ادامه داد: فعالیت های پژوهشی و علمی و همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه ها یکی از عوامل موثر در پیشرفت هیات های استانی است که خراسان رضوی در این امر توانسته موفق عمل کند.
وی خاطرنشان کرد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها باید به هیات پزشکی و ورزشی شهرستان ها اهمیت بدهند زیرا این امر ابتدا به ورزش شهرستان کمک می کند و به عنوان شاخصی مهم در جذب بودجه به جساب می آید.
رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی خبرداد: هر شهرستان که بتواند در سال آینده رشد داشته باشد قطعا با پاداش ویژه فدراسیون رو به رو خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.