یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

دکتر صفرپور/

نابینایان ورزشکار الگوی ارزشمندی برای جامعه ورزش هستند

تیم ملی فوتبال نابینایان

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس گفت: نابینایان ورزشکار الگوی بسیار ارزشمندی برای جامعه ورزش کشور هستند زیرا محدودیت های جسمی نتوانسته روح بلندشان را در رسیدن به قله های افتخار محدود نماید.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر حیدر صفرپور همراه با دبیر هیات پزشکی ورزشی فارس در بازدید از دور دوم تمرینات تیم ملی فوتبال نابینایان در شیراز، افزود: فعالیت ورزشکاران نابینا این پیام را برای همه قهرمانان کشور دارد ظ این عزیزان از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردارند.

وی با بیان اینکه این عزیزان نابینا در هرکجا قراربگیرند به بهترین نحو وظیفه خود را انجام می دهند، تصریح کرد: این نکته درستی است که امروز نابینایان می توانند بخش فعال جامعه باشند چرا که امروز با پیشرفت فناوری نابینایان می توانند از امکانات آموزشی استفاده کنند و بسیار فعال باشند و باید مسئولین شرایط را برای حضور آنها در کلیه عرصه های اجتماعی و ورزشی با تدوین قوانین ارتقا دهند.

صفرپور در پایان اظهار داشت: مجموعه پزشکی ورزشی کشور و استان در راستای اهداف بلند رسیدن این عزیزان نابینا به قلعه های بلند ترقی و افتخار از هرکوششی دریغ ندارد و در تمام مراحل یار و همراه آنان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.