دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

دکتر نوروزی پس از ابقاء در ریاست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک:

برنامه جامعی برای آماده سازی کاروان اعزامی به جاکارتا داریم

غلامرضا نوروزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تقدیر از تیم جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و دکتر رضا صالحی امیری رئیس این کمیته، به سبب اعتماد دوباره به فدراسیون پزشکی ورزشی، اطمینان داد که مجموعه پزشکی ورزشی همچون همیشه بهترین خدمات را به حوزه ورزش قهرمانی ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی تصریح کرد: خدماتی که فدراسیون پزشکی ورزشی طی سال های اخیر به مجموعه ورزش کشور ارائه کرده است، از چشمان تیزبین خادمان ورزش کشور دور نمانده و در رویدادهایی همچون بازی های المپیک و بازی های آسیایی، این خدمات در سطح عالی، رضایت قاطع مجموعه ورزش کشور را به دنبال داشته است.

وی افزود: این مهم، حاصل حضور بدنه متخصص در مجموعه ستادی و استانی پزشکی ورزشی است؛ گرچه مجموعه مدال آوری نیستیم، اما بی گمان در مدال آوری ها نقش همکاران ما نمایان است.

 دکتر نوروزی گفت: اینک که بار دیگر مجموعه پزشکی ورزشی و اینجانب مورد اعتماد کمیته ملی المپیک قرار گرفته ایم، جادارد در آستانه سال 97 _یعنی سال برگزاری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا_ اعلام کنم  از چندماه پیش برنامه جامعی برای آماده سازی این کاروان از نظر پزشکی ورزشی طراحی شده است و با همراهی همکارانمان در دیگر فدراسیون های ورزشی و تیم های ملی، این برنامه به زودی وارد فاز جدی و گسترده اجرا می شود و با تشکیل و تکمیل پرونده سلامت برای قهرمانان، نقش خود را در  پیشبرد موفقیت های ورزش ایران استمرار می بخشیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: با توجه به دقت نظر مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و تلاش  و برنامه ریزی فدراسیون های مختلف بسیار امیدواریم ورزش ایران در بازی های آسیایی جاکاراتا 2018 بدرخشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.