پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان ایلام تشریح شد

جلسه مریوط به اعضاء هیئت ایلام

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان ایلام از رشد ۵ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته و کاهش ۴ درصدی ورزشکاران آسیب دیده این استان در سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش دفتر استان ایلام پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مجید جمشیدی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان ایلام ضمن اشاره به افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در سال ۹۶ این آمار را تا پایان بهمن ماه سال جاری ۲۷ هزار۹۳۸ نفر  اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل5 درصد رشد نشان می دهد.

دکتر جمشیدی در ادامه از برگزاری ۱۳ دوره آموزشی در زمینه های (تغذیه و مکمل در ورزش، روانشانسی، دوپینگ، آسیب شناسی، حرکات اصلاحی) در تمامی شهرستانهای توابع  و حتی بخش های  استان  با حضور ۵۷۰ نفر از مربیان، داوران و ورزشکاران خبر داد.

دکتر جمشیدی در بخش ستاد نظارت بر اماکن ورزشی چنین عنوان کرد : ۱۵۶ بازرسی اولیه و ۸۲  بازرسی ثانویه که به۳۳ باشگاه تذکر کتبی داده و ۴ باشگاه پلمپ شدند  و جلسه شورای مرکزی ستاد نظارت براماکن ورزشی با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

و در ادامه به عملکرد  کمیته پوشش مسابقات در سال ۹۶ پرداخت: ۱۳۳۳ ساعت مسابقات ورزشی گوناگون تحت پوشش پزشکی انجام داده که ۱۷۱ ساعت آن در بخش بانوان، ۱۱۶۲ ساعت در بخش آقایان بود.

وی افزود: تفاهم نامه هایی با مراکز مشاوره تغذیه سیب و مرکز مشاور تغذیه پیرحیاتی و همچین با  درمانگاه ۱۲ فرودین هفت چشمه و مرکز فوریت های پزشکی در خصوص ارائه خدمات به ورزشکاران سازمان یافته منعقد شد و جلسات متعددی با روئسای هیات های پزشکی شهرستانهای توابع برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.