شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به ریاست دکتر نوروزی برگزار شد؛

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان خراسان جنوبی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از ظهر امروز(شنبه) در بیرجند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که در هتل جهانگردی بیرجند برگزار شد ، دکتر نوروزی پس از استماع پیشنهادات و نقطه نظرات اعضاء مجمع گفت : سیاست فدراسیون پزشکی ورزشی تمرکز زدایی است به اعتقاد ما قدرتمند شدن فدراسیون در گرو قدرتمندی هیات های استانی است و با توجه به امکانات و منابع تخصیص یافته برای هیات پزشکی خراسان جنوبی این امر به خوبی نمایان است.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال آتی مبلغ تعرفه جهت  ساماندهی ورزشکاران افزایش نخواهد یافت و در مقابل سقف تعهد از مبلغ کنونی فراتر خواهد رفت.

پیش از سخنان دکتر نوروزی، دکتر جواد خامسان رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی به ارائه گزارش عملکرد هیات پزشکی ورزشی پرداخت و اعلام کرد: در ابتدای تاسیس تعداد بیمه شدگان ۳ هزار نفر بوده است که این تعداد هم اکنون بالغ بر ۲۶ هزار نفر هست.

وی به دوره های آموزشی برگزار شده اشاره کرد و گفت : در سال جاری دو دوره آموزشی ماساژ برای ۶۰ نفر برگزار شده است و هیئت هم اکنون آمادگی صد در صدی جهت برگزاری دوره های بیشتر در جهت ارتقاء کمی و کیفی ورزشکاران را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.