یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی برگزار کرد؛

کارگاه آموزشی آسیبهای ورزشی و تغذیه ورزشی

شهرام طایفه

کارگاه تخصصی آسیب های ورزشی و استراتژی های پیشگیری از آن، تغذیه و مکمل های ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی و با حمایت گروه تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد..

به گزارش پایگاه خبری پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی، این کارگاه کاربردی و دو ساعته با حضور فرماندهان و پرسنل لشکر عملیاتی تیپ 3 حمزه سید الشهدا سپاه و با مدرسی دکتر شهرام طایفه رئیس هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این کارگاه از مباحث مهمی نظیر: آشنایی با انواع آسیبهای ورزشی و پیشگیری از وقوع و درمان آنها، آشنایی با پرواز زدگی و اقدامات مداخله ای در خصوص تغذیه، بهداشت و مکمل های غذایی و پزشکی در مراحل قبل، حین و پس از سفرهای ورزشی به صورت مشارکتی آگاهی یافتند.

ضمن اینکه در این دوره از مباحث مطرح شده در کارگاه به صورت کاملا کاربردی و مباحثه ای در خصوص  اصول استفاده از تغذیه مطلوب و مکمل های غذایی تایید شده و نقش آن ها در کاهش احتمال آسیب در ورزشکاران و ارتقا و تسریع در ریکاوری و ترمیم آسیب های ورزشی به صورت مشارکتی آگاهی یافتند.

این کارگاه آموزشی با هدف دانش افزایی و آگاهی بیشتر بمنظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی فعالین حوزه ورزش با اصول تغذیه سالم ورزشی و پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد.

 این نخستین بار است که کارگاه تخصصی آسیبهای ورزشی و تغذیه ورزشی در شمال غرب کشور در چنین سطحی برگزار می شود. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.