دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

دکتر محمدیان در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی:

خدمات خوب ارائه شده به بانوان ورزشکار، بیشتر شود

فربیا محمدیان

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت:در حال حاضر تنها فن مربیگری و آموزش تکنیک و تاکتیک برای موفقیت ورزشکار کافی نیست و بحث مدیریت آسیب نقش موثری در این زمینه دارد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر فریبا محمدیان در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی که عصر امروز(دوشنبه) در هتل المپیک برگزار شد، افزود:در بسیاری از رویدادهای ورزشی ورزشکاران به دلیل آسیب های پیش پا افتاده و نداشتن مربی بازنده میدان می شود، در حالی که دانش افزایی مربیان و ورزشکاران سبب می شود تا ورزشکار با اعتماد به نفس بیشتری وارد صحنه مسابقات شود.

معاون امور بانوان وزارت ورزش ادامه داد: من امیدوارم فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به حمایت های خوبی که از نظر ارائه خدمات درمانی به زنان ورزشکار داشته، این حمایت ها در بازی های آسیایی جاکارتا بیشتر شود و خدمات ویژه تری به زنان ارائه شود.

دکتر محمدیان خاطرنشان کرد: زنان نسبت به مردان از نظر جسمانی آسیب پذیرتر هستند و نیاز به خدمات بیشتری دارند. همچنین در حوزه روانشناسی نیز باید زنان ورزشکار بیشتر مورد توجه قرار بگیرند بویژه در استان ها این حمایت ها باید بیشتر و قابل توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: هیات های استانی باید به بحث توجه به زنان ورزشکار بویژه در بحث حوزه سلامت زنان ورزشکار روستایی توجه خاصی کنند و آنها را مورد حمایت قرار دهند. ضمن این که نایب رئیس بانوان در استانها را کسانی انتخاب کنند که در حوزه پزشکی اشراف داشته باشند تا بتوانند خدمات پزشکی خوبی را به زنان ورزشکار ارائه دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.