یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

دکتر ملک محمدی تاکید کرد؛

برنامه ریزی برای مرتفع کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری هیات های استانی

سفر استانی دکتر ملک محمدی

دبیر فدراسیون پزشکی و ورزشی گفت: افزایش خدمات، تبلیغات و آگاهی بخشی بهترین روش برای ارتقا تعداد ورزشکاران سازمان یافته است.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،  دکتر تورج ملک محمدی در جلسه کارگروه نظارت براماکن ورزشی هیات پزشکی و ورزشی خراسان رضوی اظهار کرد: فدراسیون پزشکی و ورزشی نسبت به گذشته ارتقاء جایگاه بیشتری دارد و فعالیت‌های گسترده‌تری را انجام می‌دهد که یکی از اصلی ترین عوامل این موضوع فعالیت و استقلال بیشتر استان‌ها است. ما در سال 97 با کمک و همفکری تمامی استان‌ها اقدامات مثبتی را انجام خواهیم داد.

دکتر ملک محمدی خاطرنشان کرد:افزایش خدمات، تبلیغات و آگاهی بخشی بهترین روش برای ارتقا تعداد ورزشکاران سازمان یافته است، خوشبختانه در این زمینه فدراسیون به صورت جدی ورد عمل شده و مکاتباتی با ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از ورزشکاران و باشگاه داران از کاربردهای کارت خدمات درمانی مطلع نیستند و همین امر سبب شده که اقبال چندانی به صدور کارت نداشته باشند ولی از سال آینده با با برنامه‌های جدید در این حوزه قطعا شرایط فعلی اصلاح می‌شود.

دکت ملک محمدی افزود: همچنین با راه اندزی سیستم صدور الکترونیکی کارت از تخلفات باشگاه‌ها و برخی اماکن در حوزه صدور کارت در سال 97 جلوگیری می‌شود. همچنین با راه اندازی این سامانه ما فضای بهتری برای دریافت آمار و بررسی عملکرد استان‌های مختلف داریم و از این طریق می‌توان برنامه‌های مختلف تشویقی و حمایتی را برای باشگاه‌های ممتاز از طریق فدراسیون و بیمه در نظر گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.