یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

دکتر گلدوزیان تصریح کرد؛

تشدید نظارت بر اماکن ورزشی خراسان رضوی در سال 97

سفر استانی دکتر ملک محمدی

در ســال۹۶ از بیش از ۵۰۰ باشگاه ورزشــی بازرسی شـده و بـرای برخی باشگاه‌ها اخطار برای برطرف کردن نواقص و رعایت استاندارد ها صــادر شـده است؛ همچنین از تمدید مجوز فعالیت باشگاه های متخلف تا زمان برطرف کردن نواقص جلوگیری شـده اســت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی،  دکتر محمدرضا گلدوزیان در این خصوص اظهار کرد: در ســال۹۷ با عضویت قاضی بخشی محبی، معاون دادستان مشهد در ستاد نظارت بر اماکن ورزشی، به عنوان دبیر این ستاد و حضور بازرسان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بنا شده تا با افزایش تیم های بازررسی نظارت بیشتری بر فعالیت باشگاه های ورزشی انجام پذیرد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تامین بسترهای مورد نیاز و حمایت خوب همواره پشتیبان ما برای تامین امنیت مردم و سالمسازی باشگاه‌های ورزشی بوده است و با این همکاری خوب هم اکنون در سطح شهر مشهد و استان نظارت خوبی بر باشگاه‌های ورزشی وجود دارد.

دکتر گلدوزیان خاطرنشان کرد: برنامه‌ای جدی برای افزایش آمار  ورزشکاران سازمان یافته داریم و در این راستا با باشگاه‌های متخلف به صورت جدی برخورد می‌شود.

رئیس  هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال 97 با ایجاد فرآیند ثبت نام الکترونیکی ، گامی بلند در راستای ارتقا تعداد بیمه شدگان ورزشی که سبب ایجاد امنیت و سلامت ورزشکاران و مراجعین به اماکن ورزشی خواهد شد برداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.