چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

آغاز دوره جدید تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان

دکتر نوروزی: تلاش می کنیم کاروانی پاک و سلامت به جاکارتا اعزام کنیم

معاینات ملی پوشان تنیس روی میز

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با اعلام خبر تشکیل پرونده سلامت برای اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان، تصریح کرد: در ماه های باقی مانده تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تلاش خود را برای ارائه خدمات متنوع و تخصصی به ملی پوشان ورزش کشورمان دو چندان می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،  اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران به منظور شرکت در رقابت های جهانی سوئد و همچنین بازی های آسیایی 2018 جاکارتا پیش از ظهر روز چهارشنبه در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند و تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند. دکتر نوروزی در این خصوص گفت: با توجه به فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر ارائه خدمات علمی و تخصصی به جامعه ورزش کشور، همواره در آستانه بازی های بزرگی همچون بازی های المپیک و بازی های آسیایی در جهت سیاست های کلان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، با توانی مضاعف برای آماده سازی ملی پوشان تلاش می کنیم از جمله با تشکیل پرونده سلامت و بررسی وضعیت سلامت جسم و روان ملی پوشان سهم خود را در آمادهسازی کاروان اعزامی ایفا  می کنیم.

دکتر نوروزی ارائه خدمات مشاوره ضد دوپینگ، مشاوره روانشناسی،   مشاوره تغذیهورزشی، ارتوپدی، ارزیابیهای آزمایشگاهی،   معاینات داخلی،  قلب وعروق، ارزیابیهای حرکتی،  سونوگرافی و... را از جمله خدماتی اعلام کرد که به ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی ارائه می شود. وی در این خصوص افزود: به طور طبیعی پس از ارائه این خدمات و انجام معاینات لازم، هر ورزشکاری نیاز به پیگیری درمان نیز داشته باشد تا بهبودی کامل خدمات لازم را از ما دریافت میکند و تلاش ما این است که هیچ نیاز ملی پوشان کشورمان از نقطه نظر سلامت بی پاسخ نماند در این رابطه طی روزهای آینده، دندانپزشکی تخصصی فدراسیون نیز به بهره برداری می رسد تا این این نظر نیز خدمات لازم را به ملی پوشان ارائه کنیم.

 یادآور می شود، روز چهارشنبه ندا شهسواری، مریم صامت، مهشید اشتری، صبا صفری، پریناز حاجیلو، فاطمه زهرا مختار رضایی، ملیکا کرمی، کیمیا رستمی،  مریم فرعی و شیما صفایی اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند و به این ترتیب مرحله جدیدی از تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان آغاز شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.