جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

گردهمایی مسئولان کمیته تغدیه ورزشی استان بوشهر برگزار شد

کمیته های تغذیه استان بوشهر

در گردهمایی مسئولان کمیته تغذیه شهرستان های استان بوشهر بر نامه های آتی این کمیته در سال ۹۷ تشریح شد و مقررشد بر اساس تقویم سالیانه هیات پزشکی برنامه آموزشی برگزار شود.

به گزارش دفتر استان بوشهر  و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، اولین گردهمایی مسئولان کمیته تغدیه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با حضور دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان، دکتر حاجیونی مسئول بیماری های غیر واگیر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، دکتر نجف پور رئیس کمیته تغدیه هیات و اعضاء کمیته‌های تغدیه سراسر استان برگزارشد.

-در این نشست بر نامه‌های آتی این کمیته در سال ۹۷ تشریح  و مقررشد بر اساس تقویم سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان برنامه آموزشی برگزار شود.

-درسنامه‌های آموزشی هیات، توسط خانم پوربهی نایب رییس کمیته تغذیه توضیح داده شد.

-مقرر شد کمیته تغذیه و ستاد نظارت بر سلامت باشگاه‌های استان بوشهر در تعامل با هم، به منظور نظارت بیشتر بر ارایه رژیم‌های غذایی در باشگاه‌ها  و استفاده از کارشناسان تغذیه در باشگاه ها با هم همکاری کنند.

-مقرر شد که هیات پزشکی ورزشی استان برای شناسایی مشاوران و کارشناسان تغدیه به منظور ورود به اماکن، باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی استان با اداره کل ورزش و جوانان استان هماهنگی کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.