چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

از طرف هیات پزشکی ورزشی؛

از باشگاه ها و هیات های ورزشی برتر استان اردبیل تجلیل شد

تجلیل از هیاتهای برتر

هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل بر اساس شاخص های بررسی شده در حوزه تعداد ورزشکاران سازمان یافته از برترین باشگاهها، هیاتهای ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تقدیر کرد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر رامین عسلی صاف رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل در نشست روسای ادارات ورزش و مسئولین هیاتهای پزشکی ورزشی شهرستانهای تابعه و آئین تجلیل از باشگاهها و هیاتهای برتر استان که در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد، ضمن اشاره به نقش پراهمیت باشگاههای ورزشی در توسعه همه جانبه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی برنامه های سال ۹۷ هیات را تشریح  کرد.

وی تاکید کرد: ورزش به عنوان مقوله ای فراگیر در جایگاه ویژه ای قرار دارد و در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل کارآمد و اثر بخش استفاده کرد.

دکترعسلی صاف ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در راستای توسعه سلامت جامعه و امکان دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات درمانی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه پزشکی ورزشی ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: برگزاری این آیین تجلیل با حضور گسترده روسای هیاتهای ورزشی، باشگاهها و مسئولین مرتبط جهت افزایش آمار تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عنوان هدف غایی توسعه ورزش استان است.

در ادامه دکتر نوراله زاده دبیر هیات پزشکی ورزشی به مزایای دارا بودن کارت عضویت خدمات درمانی اشاره کرد و گفت: کلیه افراد جامعه در سطوح همگانی و قهرمانی با دارا بودن کارت خدمات درمانی ضمن دریافت هزینه های درمانی ناشی از حوادث ورزشی می توانند از خدمات کلینیک فیزیوتراپی و توانبخشی، فضای مناسب اداری و درمانی، ماساژ ورزشی، بادی کامبوزیشن، لیزر، بخش معاینات سلامت این امکان را فراهم نموده که ورزشکاران به خدمات پزشکی ورزشی دسترسی داشته باشند.

برادران مسئول کمیته خدمات درمانی نیز ضرورت افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته به عنوان یکی از شاخص های اصلی ارزیابی توسعه ورزش کشور را یادآور شد و گفت: در میان هیاتهای ورزشی همگانی، فوتبال، کونگ فو، گلف نسبت به سال گذشته افزایش آماری بیشتری داشته اند و در بخش باشگاه ها اکسیژن، صدر، افق، بهتن، والیبال ایرانیان در بین برترینها قرار گرفتند و در میان شهرستانها اردبیل، پارس آباد، سرعین، کوثر به ترتیب اول تا چهارم شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.