پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر مطرح کرد:

توسعه هدفمند تشکیلات پزشکی ورزشی در همه شهرستان ها/ نقش پزشکی ورزشی در همه افتخارات ورزش ایران

مجمع بوشهر

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از جمله برنامه های این فدراسیون را ساماندهی هیات های شهرستان ها اعلام کرد و گفت: این مهم را باید همه هیات های استانی با به کارگیری نیروهای توانمند و به منظور نیل به هدف گسترش بیش از پیش خدمات، بجد دنبال کنند.

به گزارش دفتر بوشهر پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دکتر غلامرضا نوروزی ،رئیس فدراسبون پزشکی ورزشی، پیش از ظهر روز پنج شنبه در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر که در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی هدفی جز توسعه کیفی و کمی خدمات در نقاط مختلف کشور ندارد و در این راستا از جمله برنامه ها و فعالیت های مهم ما خدمات درمانی به ورزشکاران است. 
دکتر نوروزی تصریح کرد: گرچه فدراسیون مدال آوری نیستیم اما به اذعان جامعه ورزش در همه مدال آوری ها بویژه مدال آوری در رویدادهای بزرگی مثل بازی های المپیک و بازی های آسیایی نقش موثری داریم.
وی افزود: در سال جاری با  پیگیری و اجرای صد در صد صدور آنلاین کارت خدمات درمانی تلاش خواهیم کرد نقاط ضعفی را که پیشتر در این زمینه داشتیم به حداقل برسانیم در این راه اهتمام همه هیات های استان ها و شهرستا ها ضروری است.
. دکتر نوروزی با اشاره به اینکه شمار ورزشکاران سازمان یافته سراسر کشور در سال۹۶ نسبت به سال پیش از آن رشد ملموسی داشت و به بیش از سه میلیون نفر رسید، افزود: یکساله شدن اعتبار کارت خدمات درمانی یکی از دلایل این رشد بود که امسال با توجه به اینکه تعرفه عضویت در خدمات درمانی فدراسیون برای چهارمین سال پیاپی ثابت ماند و ورزشکاران در حالی همچنان با پرداخت ۱۵  هزار تومان کارت خدمات درمانی دریافت خواهند کرد که سقف تعهدات فدراسیون بابت آسیب های ورزشی از شش به ۸  میلیون تومان رسید. 
دکتر نوروزی با ابراز خرسندی از برگزاری این مجمع گفت: این هیات از جمله هیات های موفق ما محسوب می شود به عنوان مثال شاهدیم با برنامه ریزی دقیق و صدور ابلاغ ریاست  برای تمامی هیات های شهرستان  باعث شده است امور رسیدگی و ارائه خدمات به ورزشکاران با شتاب و دقت بیشتری پیگیری شود.
پیش از سخنان دکتر نوروزی، احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان ،طی سخنانی ضمن اشاره به وضعیت ورزش استان و توفیقات حاصله ، نقش هیات پزشکی ورزشی را در این موفقیت ها ملموس دانست و اظهار امیدواری کرد این هیات همچنان با برنامه ریزی و پشتکار به روند موفق خود ادامه دهد.
همچنین دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گزارشی از عملکرد هیات ارائه کرد و علاوه بر ارائه گزارش مالی توسط انصاری خزانه دار هیات و تصویب تقویم، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون نکاتی را در خصوص ساز و کار صدور آنلاین کارت خدمات درمانی در پاسخ به دغدغه های برخی اعضای مجمع بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.