جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۱

در بوشهر

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی استان بوشهر برگزار شد

محمع عمومی سالیانه بوشهر

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، دکتر رضا سعیدی رییس کمیته خدمات درمانی فدراسیون، امید توفیقیان، سرپرست کمیته روابط عمومی و امور بین الملل، احمد بهروزیانفرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرکار خانم دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دفتر استان بوشهر  و پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر روز پنج‌شنبه در ساعت ‌۱۱ و ۳۰ دقیقه با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، دکتر رضا سعیدی رییس کمیته خدمات درمانی فدراسیون، امید توفیقیان، سرپرست کمیته روابط عمومی و امور بین الملل، احمد بهروزیانفرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سرکار خانم دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان و حضار در جلسه، اعضای مجمع و مسئولین کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد. ابتدا جلسه با تلاوت کلام الله مجید آغاز شد. سپس در ادامه مجری جلسه، آقای صادق سلیم پور آغاز به سخن کرد.   سپس دکتر وحدت صحبت هایی در مورد چگونگی  تشکیل مجمع و عملکرد یکساله هیات در حضور حاضرین در جلسه مطرح کردند. و همچنین از هیات‌های شهرستان‌ها تقاضا کرد، باید سامانه اینترنتی خود را با توجه به ثبت نام بیمه ورزشی جهت بیمه ورزشکاران را راه اندازی کنند.

 دکتر وحدت افزود: البته برای این کارها، در وهله اول، بایستی با هماهنگی با اداره کل ورزش استان و اداره ورزش در شهرستان‌ها به تمامی باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی اعلام کنند، که در طول سال (۹۷) سامانه اینترنتی هیات راه اندازی  خواهد شد و اینکار جهت سهولت در ثبت نام بیمه ورزشی و پرداخت نکردن هزینه های مسافت راه‌ها است.

 در ادامه جلسه و پیش از صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان استان، گزارش مالی توسط انصاری خزانه دار هیات برای حاضرین قراِئت شد و همچنین در ادامه، دکتر رضا سعیدی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون، نکاتی را در خصوص صدور، آنلاین کارت خدمات درمانی و در پاسخ به دغدغه های برخی از اعضای مجمع، بیان کردند.

 همچنین  بهروزیانفرد مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص همکاری هیات پزشکی ورزشی استان سخنانی مطرح کرد و گفت: فکر می‌کنم این هیات یکی فعال ترین هیات‌های استان در زمینه همکاری با اداره کل ورزش است و همیشه و در تمام زمینه‌های کاری این هیات برتر بوده.

 بهروزیانفرد توضیح داد: سایر هیات‌ها  مدال آور هستند و به روی سکو می‌روند و نتیجه زحمات شان  دیده‌ می‌شود، منتهی هیات پزشکی مسئولیت‌های زیادی دارد و در کنار همه حضور دارد ولی مظلوم واقع می‌شود  چون مدالی نمی‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان  بیان کرد: اغلب هیات‌ها درآمد زا هستند، ولی هیات پزشکی فقط از درآمد خود استفاده می‌کند، امیدوارم تدابیری اندیشه شود که این هیات نیز از نظر مالی نیز حمایت شود.

بهروزیانفرد گفت: بنده هم به عنوان متولی ورزش استان هر کمکی که از دستم برمی‌آید، برای این هیات، چه در بحث سخت افزاری و چه در بحث و زمینه های نرم افزاری انجام خواهیم داد ۰

 بهروزیانفرد بیان کرد: الحق که هیات پزشکی ورزشی استان پرکار و پرتلاش است و بموقع با تدبیر خوب دکتر وحدت و برنامه ریزهای خوبی که در بحث کاری انجام می‌دهد عالی کار می‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

درادامه دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور ضمن تبریک سال نو و حلول ماه پر خیر و برکت شعبان گفت: منم به نوبه خودم از هیات پزشکی ورزشی استان و دکتر خانم وحدت رییس هیات و دیگر همکاران هیات استان و شهرستان‌های بوشهر تشکر می‌کنم.

 دکتر نوروزی در ادامه اشاره کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی کشور بیشتر کارش بدنبال خدمات دهی و درمان است و کارت بیمه ورزشی ورزشکاران تنها راهی است که ورزشکاران با پرداخت بموقع جلوی خیلی از آسیب های ورزشی را خواهند گرفت ۰

وی افزود: امسال درصدد هستیم، با همکاری کمیته خدمات درمانی فدراسیون جهت بهتر گرفتن کارت بیمه ورزشی، سامانه اینترنتی از طریق فدراسیون و تمام هیات استان‌ها راه اندازی تا مشکلاتی برای بیمه ورزشکاران پیش نیاید و همچنین با اینکار دیگر همه ورزشکاران تحت بیمه ورزشی قرار خواهند گرفت و  تاکید می‌کنم، همه هیات‌ها موظف هستند بزودی این سامانه را راه اندازی و ورزشکاران تحت پوشش را تحت بیمه ورزشی قرار دهند.

 رییس فدراسیون پزشکی ورزشی بیان داشت: سال گذشته ما حدود دو/۲/ میلیون ورزشکار را تحت بیمه ورزشی داشتیم، ولی در سال جدید این تعداد افزایش داشته  وحدود ۸۰۰/ ۲ میلیون تا ۳ میلیون رسیده است، که فدراسیون با توجه به خدمات درمانی و پزشکی که برای ورزشکاران انجام می‌دهد، این مبلغ بیمه که سالانه است را افزایش که نداده  و همان مبلغ ۱۵۰۰۰ هزار تومان در نظر گرفته است، حتی مبلغ خسارت آسیب‌های ورزشی  را از ۶.۵ به ۸ میلیون تومان افزایش داده است.

دکتر نوروزی در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر و کارهای دقیقی که در این هیات انجام می‌شود گفت: من خیلی خوشحال هستم که در راس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر خانم دکتر وحدت هستند، چون با برنامه ریزی دقیق و داشتن حکم ابلاغی برای تمامی هیات‌های شهرستان‌ها، باعث شده کارها به راحتی انجام شود. بنده اطلاع دارم، در بعضی از استان‌ها هیات‌های شهرستان‌ها با سرپرستی اداره می‌شوند، که جای تاسف دارد، ولی در این استان همه هیات‌ها دارای ابلاغ رییسی و مدیریتی هستند، که جای تقدیر و تشکر را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.