یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به مناسبت هفته سلامت برگزار می شود؛

همایش بزرگ پیاده روی "کاروان نشاط و سلامت"

همایش پیاده روی خرم آباد

همایش پیاده روی عمومی با عنوان"کاروان نشاط و سلامت" راس ساعت ۸ صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حاشیه دریاچه کیو شهر خرم آباد با حضور عموم مردم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان لرستان، در جلسه هماهنگی برنامه های هفته سلامت که با حضور نماینده شهرداری خرم آباد،  نماینده اداره کل ورزش و جوانان و نایب رییس هیات پزشکی ورزشی استان و همچنین اعضای ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد برگزاری همایش پیاده روی عمومی راس ساعت ۸ صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در حاشیه دریاچه زیبای کیو شهر خرم آباد  تصویب شد.

در  این همایش خدمات پایش سلامت از جمله تست قند،فشار خون،شاخص بی ام آی و مشاوره تغذیه توسط کارشناسان هیات پزشکی ورزشی برای شرکت کنندگان ارائه می شود.

همچنین جوایزی از جمله دوچرخه، پک سلامت، گرم کن ورزشی و هدیه کارت از سوی دانشگاه علوم پزشکی و هیات پزشکی ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد

🔹 هفته سلامت از یکم الی هفتم اردیبهشت ماه هر سال می باشد و این همایش با شعار/ پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا /  یکی از برنامه های این هفته است و هیات پزشکی ورزشی استان با شعار "بیمه ورزشی برای همه در هر محیط ورزشی" در این برنامه مشارکت خواهد داشت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.